"Dumnezeu a făcut pe om după chipul Său, l-a făcut după chipul lui Dumnezeu; parte bărbătească și parte femeiască i-a făcut. Dumnezeu S-a uitat la tot ce făcuse, și iată ca erau foarte bune"
Geneza 1:27-31
Dacă te-ar întreba cineva, "ce este sexul?", cum ai răspunde?Dacă ești asemenea celor mai mulți, s-ar putea să te înroșești, s-ar putea să te bâlbâi, până să reușești să explici mecanismele care duc la formarea bebelușilor. Dacă ești surprinsă să afli, acel raspuns este incorect. Tocmai ai descris relația sexuală.
Crezi că nu facem nimic altceva decât să fim pretențioși în alegerea cuvintelor? Ei bine, ultima data când ai completat un formular la școală și ai văzut cuvântul "sex", urmat de o linie, ai completat "virgină" sau "nevirgină"?Bineințeles că nu! Ai scris "feminin"!
Dumnezeu ne-a creat pe toți ființe sexuale, feminine și masculine. Feminitatea sau masculinitatea noastră este expresia feței noastre.
Suntem ființe sexuale din momentul conceperii noastre până când murim și ne părăsim trupurile pământești pentru a pleca spre casa cerească.Ai fost o ființă sexuală când ți-ai îmbrăcat păpușile Barbie, când ai început să-ți epilezi picioarele și când ți-ai plâns de milă pentru inima frăntă. De fapt, chiar și acum, citind această carte, ești o ființă sexuală. Ești surprinsă? Crede-ne când îți spunem că nu trebuie să fii implicată în activități sexuale pentru a fi considerată sexuală. Ești o ființă sexuală tot timpul, iar asta nu se poate schimba.
Totuși sexualitatea ta s-ar putea să nu fie integrată în tot restul personalității tale. S-ar putea să-ți fi compartimentat sexualitatea pentru că îți este rușine de ea sau te face să te simți incomod. Dacă este așa, probabil ești o fată foarte dedicată școlii și bisericii, dar când ieși cu un băiat, aproape că devii altcineva.
Incomoditatea ta, nesiguranța, izolarea sau rușinea te poate împinge spre un comportament impuliv și iresponsabil. Vrem să te ajutăm să-ți integrezi sexualitatea pentru a putea deveni o persoana consecventă, încrezătoare, neștirbită și sănătoasă.
Auzind că ești o ființă sexuală, s-ar putea să te gândești: ei bine, dacă Dumnezeu m-a făcut o ființă sexuală, sigur El a vrut să fac sex.
Dar vei confunda astfel noțiunea de a fi o ființă sexuală, cu activă sexuală. Cele două nu sunt unul și aceleași lucruri. Prin designul lui Dumnezeu suntem sexuali toată viața (femei și bărbați), dar planul Lui permite relația sexuală doar în cadrul căsătoriei.
Sau poate crezi în mod eronat: Numai după ce fac sex sunt femeie. Până atunci sunt încă fată.
Societatea noastră aproape că a transformat actul sexual într-un stadiu de trecere în viața de adult. Dar nu este așa. De fapt, această abordare este o contradicție în termeni.
Gândește-te puțin. Dacă o fetiță de zece ani ar face sex oare acesta ar face-o femeie? Vorbind din punct de vedere statistic, doar 80% dintre femei se căsătoresc, dar înseamnă oare aceasta că cele 20% celibatare rămân fete și nu devin femei?Oare simplul fapt că un adult nu face sex îi scade din calitatea de femeie sau bărbat? Bineințeles că nu. A face sex nu te face femeie sau bărbat, la fel cum nici dacă stai în garaj ținând în mână o vază de flori nu vei devi o mașină Volkswagen Beetle.
Cu alte cuvinte, sexualitatea ta este definită nu de ce faci, ci de ceea ce ești. Potrivit designului lui Dumnezeu, sexualitatea ta feminină, diferă semnificativ de sexualitatea masculină.
CITEȘTI
Lupta fiecărei fete - FINALIZATĂ
SpiritualLumea în care trăiești promovează sexul ca răspuns la aproape orice. Presiunea de a merge în pas cu mulțimea este mai mare ca oricând și este usor să te compromiți în lucruri mărunte, care sunt mult mai dăunătoare decât par. Tu și prietenii tăi s-ar...