Mitul 7

123 16 34
                                    

Nimeni nu îmi înțelege cu adevărat lupta.

     Cred că acest mit există deoarece, de frica de a nu fi criticate, fetele nu vorbesc despre viața lor sexuală în mod deschis cu alte femei. Din păcate, adeseori această frică este confirmată de timpuriu, în copilărie.

    De exemplu, o fetița povestește unei prietene că-i place de unul dintre băieții din clasa. Prietena, inevitabil șoptește acest secret în urechile altor două prietene, sau mai rau, spune băiatului toate detaliile confesiunii prietenei sale. Dacă ai trecut prin experiențe de acest gen, probabil că ai învățat să-ți ascunzi cele mai profunde și întunecate secrete de alte fete.

     Unele fete cresc având prietenii foarte apropiate cu băieți, pentru că resimt profund că nu pot avea încredere în fete. Multe altele descoperă pe căi dureroase că a se confesa băieților poate fi mult mai periculos decât a se confesa unei fete. Un băiat poate profita de vulnerabilitatea ta și te poate viza ca următoarea sa țintă sexuală, daca nu ești sigură de convingerile tale.

    Fetele au de asemenea tendința de a nu vorbi deschis despre lupta lor sexuală din cauza umilirii produse de faptul cocăferă sex pentru a primi dragoste. În timp ce unele se fălesc cu ce fac cu un anumit băiat, majoritatea nu se fălesc cu numărul partenerilor sexuali pe care i-au avut. Iar lucrul acesta este adevărat deoarece pentru o femeie, relația este premiul dorit; sexul a fost doar premiul pe care a trebuit să îl plătească pentru a beneficia de acea recompensă.

    Dacă a plătit prețul, însă nu a primit recompensa, ea resimte umilire profundă, dându-și seama că trupul ei nu a fost de ajuns pentru păstrarea interesului lui. Cine ar vrea să spună întregii lumi despre o asemenea rușine?

    Speranța mea este că tu vei observa cât de obișnuite sunt aceste chestiuni pentru fete și nu vei ezita să vorbești despre problemele tale sexuale cu o femeie matură, de încredere sau cu o prietenă creștină. Cred că 99,9% dintre toate femeile se confruntă cu diferite nivele de ispită sexuală.

    Dar Pavel spune în 1Corinteni 10:13:

   "Nu v-a ajuns nicio ispită care să nu fi fost potrivită cu puterea omenească. Și Dumnezeu care este credincios nu va îngădui să fiți ispitiți peste puterile voastre; ci împreună cu ispita a pregătit și mijlocul să ieși din ea, ca s-o puteți răbda."

    Pavel nu a spus: "dacă ești ispitit sexual, ceva este neregulă cu tine, pentru că nimeni altcineva nu se confruntă atât de mult cu aceasta." 
Ci el a spus că toate ispitele sunt "obișnuite". Și din moment ce Dumnezeu a creat toate ființele umane (îndiferent de gen, naționalitate sau mediu economic), ca ființe sexuale, poți fi sigură că ispitele sexuale și relaționale sunt cele mai des întâlnite pe planeta noastră.

     Care este calea de ieșire, oferită de Dumnezeu ție, pentru a te ajuta să te împotrivești ispitei?

   Oare îți anulează El emoțiile pur și simplu? Nu. O bună "cale de ieșire" îți poate fi oferită prin sfatul înțelept al unui mentor creștin, precum pastorul de tineret sau un învățător de școală duminicală, sau o prietenă adevărată, care te poate ajuta să te menții pe poziție în această luptă.

     Permite acestui sfătuitor să îți pună întrebări personale, grele, precum:

   "Ai facut cu prietenul tău lucruri care să provoace dorința sexuală a vreunuia dintre voi?"

"Ai folosit cuvinte de flirt pentru a provoca pe vreun băiat?"

"Ți-ai permis fantezii sexuale sau ai privit imagini pornografice?"

    Dacă vei ruga pe cineva să te tragă la răspundere în felul acesta, vei fi mult mai atentă în analizarea stării inimii și minții tale, decât dacă vei ascunde toate aceste lucruri de tine însăți. Când falimentezi în trăirea după standardele lui Dumnezeu, un mentor înțelept, sau un prieten care îți cere socoteală te poate modela, nu cu judecăți aspre, ci amintindu-ți să-ți folosești înțelepciunea.

  Pregătirea pentru victorie:
Dacă ai crezut vreunul din aceste șapte mituri, sper că aceste capitole te-au ajutat să recunoști că ești în linia de bătaie în lupta pentru integritatea sexuală. Te rog continuă să citești, și vom discuta despre multe alte adevăruri care te vor ajuta să te debarasezi de aceste mituri, pentru a te pregăti să-ți aperi mintea, inima și trupul în această lume saturată de sex.

     Ok, înțeleg că poate te simți jenată să lași un comentariu, și să spui că și tu duci această luptă, că te lupți să fi curată, sau că ai căzut, și vrei să îți redobândești integritatea sexuală, dar draga mea cititoare, nu e deloc o rușine!

   Nu e o rușine faptul că într-o lume pervertită, tu alegi să lupți! E o rușine să te lași bătută și să nu lupți pentru ceea ce ți se cuvine de fapt: o viață sexuală satisfăcută în cadrul căsătoriei!
Mie nu mi-e rușine să recunosc, că mă lupt și eu cu tot dinadinsul cu aceste ispite. Nu mi-e rușine să recunosc că uneori am căzut înfrântă, uneori nu am biruit, pentru că voi continua să lupt cu orice preț. Se merită!

Ține minte
Adevăratele înfrângeri sunt renunțările la vise!

Nu renunța la visul de a fi virgină (trup, duh, și minte), până la căsătorie!

                 Mult succes!

Lupta fiecărei fete - FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum