παρτ1

87 5 0
                                    

-πφφφ ...πρωι ....σχολειο ...μαθημα....
ναι αυτα ειναι τα πραγματα που σκεφτομαι οταν ξυπναω καποιοι σκεφτονται τι ωραια που ξεκιναει η μερα τους ,τι καλα που περνανε ομως εγω δεν ειμαι ετσι ...δεν ξερω γιατι κατι παει λαθος αλλα υγεια ...ετσι ειμαι γω ...
-ΔΑΝΑΗ ελα τρωμε γλυκια μου!
-Ναι μαμα ...
συρθηκα μεχρι το μπανιο αφου εριξα νερο στο προσωπο μου πηρα την αποφαση να παω στην κουζινα εκει με πρμν η μητερα και ο πατερας μου ...
-καλημερα μικρη...
-καλημερα μπαμπα
λεω και τρωω το τοστ μου ...
-γρηγορα τα κοριτσια θα ερθουν οπου να ναι ...
ωχ ναι το ξεχασα η Σαρα και η φαιη θα ερθουν να με παρουν ...
-ναι μαμα παω να ετοιμαστω ...
πηγα στο δωματιο μου τρεχοντας δεν μας περνει για απουσιες στο λυκειο εκτος αφτου ποιος ακουει τους καθηγητες ...
εβαλα το μαυρο μου τζιν με μια φαρδια αλλα κοντη ασπρη μπλουζα της nike και τα vans μου ...

εβαλα το μαυρο μου τζιν με μια φαρδια αλλα κοντη ασπρη μπλουζα της nike και τα vans μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-ετοιμη ...ωραια μιλαω και μονη μου καλα παμε ...
πηγα στο μπανιο χτενισα τα μαλλια μου και εβαλα λιγο απο το αρωμα μου
-γεια σας
-γεια σου
αφου χερτσ τους γονεις μου πηρα την τσαντα μου και μολις βγηκα εξω τα κοριτσια ειχαν ιδη φτασει ...
φ-επ επ ομορφιες
(εγω)- ναι το ιδιο θα ελεγα και γω
Σ-ολες καλες ειμαστε δεν παμε σιγα σιγα
Φ-παμε !!!
σε ολη την διαδρομη δεν λεγαμε τιποτα μονο τραγουδαγαμε (χαζα παιδια χαρα γεματα ) ...
(εγω)- εεεε κοριτσια κατι μου λεει πως εχουμε αργησει λιγο...
Φ-ωχ....ωραια
Σ

-βρε τι ωραια που περναμε ...
τρεξαμε μεχρι τον πρωτο οροφο...μαθηματικα πρωτη ωρα ....και εμεις ειχαμε χασει το πρωτο 10λεπτο ...χτυπαω οσο πιο ευγενικα μπορω την πωρτα και μπαινουμε και πι τρεις μεσα σαν να ειχαμε 《φαει 》 καποιον ....οχι και ασχημη ιδεα τωρα που το σκεφτομαι δεν συμπαθω ολο τον κοσμο😂...
καθηγητρια : ελπιζω να κτλβτ πως εχετε χασει την μιση παραδοση και δεν ειμαι υποχρμν να τα ξανα λεω αλλα ....
.....δουλεια σου ειναι κοπελια να μας τα εξηγεις ....
εγω-ναι κυρια συγνωμη ...
κατσαμε και οι τρεις στις θεσεις μας και πριν προλαβω να μιλησω παρτρσ πως η διπλανη και κολλητη μου ,ειχε καρφθ και μολις εκατσα με γεμισε με ερωτησεις ....
Μιχαελα : που εισουν ...τι εκανες τοση ωρα ...περασε ο βασιλης ....
εγω:ΟMG αληθεια ??(παντα λεει υπεροχα πραγματα αυτο το κοριτσι )
μετα το κουδουνι ενοχλησε την υπεροχη κουβεντουλα μας περι βασιλη ...μολις περασε και το 1 δλμ δεν εγινε και τπτ το φοβερο ετσι μετα την τελευταια ωρα ειχε ερθει επιτελους η ωρα να παω σπιτι !!!!!αφου κοιταξα μια τελευταια φορα τον βασιλη εφυγα ..στον δρομο εβαλα τα ακουστικα μμ και ολο μου το playlist εκανε πασαρελα μεχρι να φτασω στο σπιτι ...μετα απο λιγο εφτασα σπιτι καιρος ηταν... ανοιξα την πορτα και δεν βρηκα κανεναν στο σπιτι ...παλι καλα ..ετσι πηγα στο δωματιο μου ξαπλωσα στο κρεβατι μμ εβαλα μουσικη ...και κοιταγα το ταβανι (απο τις αγαπημενες μου συνηθειες...ομως οχιιιιι δεν γντ να ηρεμισω για 10 λεπτα το κινητο μου απο διπλα ειχε στησει χορο ολη την ωρα δονουταν ....σηκωνω αποτομα το κεφαλι και πηρα την αποφαση να το δω ..
-ΟMG ...
και ναι ο βασιλης με καλουσεεεεε
παρολο το τρεμουλο των χεριων μου το σηκωσα ...
Βασιλης -γεια σσ
-γεια (παιξτω κουλ ....σιγα μωρε σε πηρε τηλεφωνο αυτος που θες πολυ πφφφ σιγα )
Β-τι κανεις ....
-υπεροχα ...εμ πως και με πηρες
Β- ενοχλω....
πηγα να απαντησω αλλα με διεκοψε βιαστηκα ...
Β-ωραια αφου δεν ενοχλω θα ηθρλα να σου πω πως θα μμ αρεσε να μιλαμε πρστρ απο κοντα ξρς ...και στο σχολειο...
-εμ φσκ (και το ρωτας παιδακι μου και μερες ολοκληρες αν θες )
μετα απο αυτο το κλεισαμε και ενθουσιασμενη πηρα τηλεφωνο την Μιχαελα !!!!τις τα ειπα ολαααααα ομως ξαφνικα κοιταω το ρολοι μου και ηταν 8 ωχ....σσ λιγο θα ερχοντουσαν οι γονεις μου....της κλεινω γρηγορα το τηλεφωνο και θυμθκ για λιγο πως εχω και κατι μαθηματα εκει περα που με πρμν ... μεχρι να τα τελεισω ειχαν ερθει οι γονεις μου ...
Μαμα -αγαπη μου ακομα δεν τελειωσες....??
-μπααααα
μαμα-καλα τελειωνε και να ξαπλωσεις ....
-μα ναι φσκ ....
τελειωσα περιπου στις 11 εεεε πρεπει να δουμε και λγ survivor σκεφτηκα ετσι μεχρι τις 12:35 τρελο παρτυ ...εγω και το μαξιλαρι μμ να βλεπουμε τηλεοραση ...αφου ομως το πηρα αποφαδη κοιμθκ και ετσι μια υπεροχη μερα σπανιο φαινομενο ββα τελειωσε...💘

and then i grew up...🌼Where stories live. Discover now