παρτ 14

23 3 0
                                    

-και εγω αλλα ...εσυ πρωτη
προχωρουσαμε για το σπιτι και η μιχαελα μιλουσε για τον χρηστο με ενθουσιασμο ελαμπε ολοκληρη ...μωρε μπραβο ...
Μ-σειρσ σου
-απλα τα πραγματα ....στις επτα φευγω παω σπιτι του ....
Μ-α παλι καλα γιατι θα σε εδιοχνα εγω στις 7:15 γιατι θα ερθει ο αλλος σπιτι ...ωραια θα περασουμε λεει και μου κλεινει το ματι....εχω την πιο γλυκια και αυτοχρονος περιεργη κολλητη στον κοσμο ...
φτασαμε σπιτι και μολις ανοιγουμε την πορτα βλεπω κατευθειαν το ρολοι τρεχοντας προς το δωματιο ...6:15 καλα εχω λιγο χρονο βγαζω γρηγορα μια μπλε σκουρα κολλητη μπλουζα και ενα ασπρο τζιν με σκισιματα και τα πεταω στο κρεβατι για να παω να φτιαξω μαλλια πριν προλαβω να φυγω ομως τα ρουχα που μολις ειχα αφησει στο κρεβατι προσγειωθηκαν στο κεφαλι μου ...
Μ-κανε αργα βηματα πισω και κανεις δεν θα παθει κακο....
-εεε?
Μ-ασε αυτα τα ρουχα πισω και κατσε κατω τωρα
-οκεο θα παω με την πιτζαμα πως σου φαινεται ...
Μ-εγωθα σου βρω βλαξ ..
τελεια !!!οποτε αν παει κατι στραβα με το ντυσιμο δεν θα βριζω τον εαυτο μου αλλα καποια αλλη ...ομως μολις ειδα τι εβγαλε να φορεσω εμεινα ....μια κολλητη κοντη γκρι μπλουζα ενα σορτς και μια ασπρη ζακετα με ενα διακριτικο κολιε και τα σταρακια μου !!!!

μια κολλητη κοντη γκρι μπλουζα ενα σορτς και μια ασπρη  ζακετα με ενα διακριτικο κολιε  και τα σταρακια μου !!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-καλα σκαω ...αυτα θα βαλω ευχαριστω
Μ-οχι που θα σε αφηνα ετσι ...
της ριχνω ενα κουταβισιο χαριτωμενο βλεμμα και τρεχω στο μπανιο κανω μια κοτσιδα και βαζω λιγο απο το αρωμα μου ...βαφομαι ελαφρα βαζοντας ενα σωμον χρωμα κραγιον ...μμμμ ετοιμη ...παω να παρω την τσαντα μου απο το δωματιο και θα ειμαι ετοιμη για να φυγω
Μ-μετα απο σημερα δεν νομιζω να ειναι απλα πρωην ...
-χαζοοοο 😂λοιπον παω
Μ-σεμναααα
...........................................................φτανω απ' εξω απο το σπιτι του ομγ ....τα ποδια μου πρεπει να τρεμουν τοσο ?? επισηα ττ διαολο καθε γωνια αυτου του σπιτιου και μια αναμνηση ...να ας πουμε σε εκεινη την γωνια του κηπου πηγαμε να το κ... εεε ναι αυτο πολλες αναμνησεις ...ουφ βαθια ανασα και ....χτυπαω ...
Τ-περνα μεσα μικρη ...
-γεια
Τ-λοιπον παμε στο δωματιο μου ?
- ναι ..
ανεβενα την σκαλα και αυτος ακολουθουσε ...ενιωθα την ανασα του τοσο βαρια πανω μου ...πραγμα που τον εκανε παραπανω ελκηστικο απο οτι επρεπε να μην παω και τον καυ....νταξει σκαω ...παμε στο δωματιο του και κλεινει την πορτα πισω του ...

and then i grew up...🌼Where stories live. Discover now