part 5

27 2 0
                                    

  Σημερα ξυπνησα αρκετα νωρις απο ενα τηλεφωνημα των γονειων μου ..ολα καλα μου ειπαν ...θα ερχονταν συντομα μαλλον...
αφου πηγα στην κουζινα εφτιαξα καφε και καθησα να βλεπω τηλεοραση .μετα απο μιση ωρα περιπου πηγα ξανα στο δωματιο μου εφτιαξα την τσαντα μου και αποφασισα να βαλω μια μαυρη μπλουζα που αποκαλυπτει τους ωμους και ενα κολαν  και τα φθαρμενα μου adidas...αφου τελειωσα πηγα στο μπανιο και εκανα μια κοτσιδα .Εβαλα αρωμα εβαλα λγ lip balm και ετοιμη!!!! Ναι σημεραα ειναι η μερα που θα μας πανε σε ενα χωρο για αθλητικες δρραστηριοτητες  πφφφφ οχι και τοσο τελεια αλλα καλα...απο το μαθημα ....καλυτερα ...μαλλον....
πηρα την τσαντα μου και σημερα πηρα την τσαντα μου και εφυγα ...πηγα στο σχολειο και αφου πηγαμε στην ταξη και μετα απο λιγο ολα τα τματα πηγαμε σε αυτον το χωρο  ...μεταφερθηκαμε με σχολικα λεωφορεια το καθε τμημα σσ ενα σχολικο στο δικο μας σχολικο καναμε βλακειες ολο το τμημα τραγουδαγαμε βλακειες και σπαγε τα νευρα του οδηγου ✌πραγμα στο οποιο ειμαστε παρα πολυ καλοι 😂😊εχω να το λεω αυτο ειμαι πολυ περυφανη για αυτα τα παιδια !μετα απο κανα τεταρτο φτασαμε και κατεβηκαμε απο τα σχολικα και πηγαμε σε ενα γηπεδο ...κατσαμε ανα τμημα ομως το δικο μμ χωριστηκε και ναι...με εβαλαν στο τμημα του βασιλη...μολις πηγα και καθησα μαζι τους ολοι του οι φιλοι εκαναν βλακειες και φωναζαν ττ ονομα ττ και το δικο μμ ...οριμα ...εγω απλα τους αγνοησα...
εκατσα διπλα ττ και μιλαγαμε με τις ωρες ...μεχρι που αρχησαμε να κανουμε διαφορες δοκιμασιες που μας  εβαζαν εκει περα μετα απο 2 ωρες περιπου μας αφησαν να κατσουμε ετσι εγω μιλουσα με την φιλη μμ την φαιη και ειδα αυτον και τον κολλ του να κανουν επιδειξη μπροστα μμ  
εγω-εκχεμ εκχεμ...
Φ-ελα παμε και μεις ανοιγματα!!!
καναμε και οντως μας κοιταγαν το βλεμα του ομως πηγε πιο χαμηλα απο την πλατη μου και ναι εκει ακρυβως που κτλβμ ολοι...
αφου ολοκληρσαμε  πηγα σπιτι και εκατσα μια ωρα κοιτοντας το ταβανι και ακουγοντας μουσικη και λαμβανω ενα μυνημα -προσληση κατα τις 12 το βραδυ ...σε δυο μερες ττ παρτυ της κολλ μου Ροζας ναιιι θα ναι και αυτος εκει και απο τωρα δεν κρατιεμαι και ψαχνω μανιοδος ττ θα βαλω !!!

and then i grew up...🌼Where stories live. Discover now