παρτ 17

9 2 0
                                    

...οοο ελατετε τωρα ...ολοι μας εχουμε νοιωσει να παγωνουμε ,να βυθιζομαστε σε ενα απεραντο κενο ,σε ενα τεραστιο τι-πο-τα ...εγω λοιπον αυτο νοιωθω τον ειδα εκει με αυτην και τα καταλαβα ολα τελικα οι ανθρωποι δεν  αλλαζουν ...τουλαχιστον ετσι καταλαβα αλλα ισως καλυτερα ετσι ....και οοο που ειχαμε μεινει ..  "Go fuck yourself "...
ο τζαστιν μου εριξε ενα βλεμμα μισους και μετα χαμογελασε ηρωνικσ "καλα γιατι κανεις ετσι τωρα ?"
μα πως ...αυτος ο ηλιθιος .. μπορει να ρωταει κατι τετοιο ...
"γιατι ρε τζαστιν...γιατι τα εκανες ολα αυτα ενω τα χεις την ερικα...*φατσα  αηδιας *"

"ξερεις κατι μικρη ...ξεχνα ολα οσα εχουμε κανει ...ξεχνα την παλια σχεση μας ξεχνατα ολα ..."
      
οοο οχο τωρα μεσα δακρυα μεσα ...ποιος σας ειπε να βγητε ....οχι μπροστα του τουλαχιστον...τον κοιταξα τελευταια  φορα με τα ματια βουρκομενα ...και εκανα νευμα στην επιτηρητρια αν μπορω να βγω απο την αιθουσα μετο που κλεινω την πορτα τα δακρυα κυλανε  και παω τρεχοντας στο μπανιο ....καθησα μπροστα στον καθρεφτη και κοιτουσα τα δακρυα να περνουν στα μαγουλα μου ...οσπου παρατηρισα στην ακρη του καθρεφτη μια σπασμενη γωνια χωρις πολλη σκεψη του αφαιρω τελειος και κανω μια χαρακια στο χερι μου ....το αιμα σχηματιζει μεγαλη πορεια πανω στο χερι μου  ετσι απλα πηρα ενα χαρτι σκουπησα το αιμα και αρχησα να προχωρο προς την ταξη ...ανοιγω την πορτα οσο πιο μαλακα μπορουσα και καθησα στην θεση μου ...στον τζαστιν δεν εριξα ουτε μια ματια και απλα αρχησα την εργασια μας για να την τεμειωνουνε επιτελους αλλες δυο μερες εμειναν και  μετα εξαιτασεις και μετα μαντεψτε φευγουμε απο το λυκειοοοο γειιιι ανυπομονω τοσο ασχημα ππλυ για αυτο  ....θα τους αφησω πισω μου θα εξασκισω το επαγγελμα που θελω και μπαϊ μπαϊ τζαστιν και βασιλη και ερικα και χρηστο και ολους σαςςςςς εκτος απο την μιχαελα την κολλ μου ... και οο για δες το κουδουνι αυτο σημαινει πως την κανουμε απο δω μεσα ! με το που βγαινω στον διαδρομο δεν περιμενω την μιχαελα και απλα παω προς την εξοδο για να παω σπιτακι μου αλλα οχι βεβαια δεν θα μαι αφηνε ετσι ο τυπος ...."Δαναηηηηη" ακουγα τον ηλιθιο να φωναζει ομως μετα απο λιγο σταματησε γυρισα το κεφαλι μου και οοοο για δες φασωνονταν βρε τα γλυκουλια μου ...καποια θα μεινει χωρις μαλλι σημερα ....







...........................................................
χευ τι κανεται ...??? καμια απαντηση καλα😑😂... λοιπον ελπιζω να σας αρεσει η ιστορια μεχρι τωρα ΑΛΛΑ σε λιγα παρτ ακομα μαλλον θα τελειωσει η ιστορια  ...τα λεμε στο επομενο ❤❤❤






and then i grew up...🌼Where stories live. Discover now