παρτ2

46 4 3
                                    

.... i am in love with the shape of you ..
το ξυπνητρ μου ειχε ξκνσ να χτυπα χωρις καν να σηκθ απλονω το χερι μου και το κλεινω αφου εκατσα 5 λεπτα να σκεφτομαι πως να σηκθ πηρα την μεγαλη αποφαση😣
οι γονεις μου ειχαν παει στην δουλεια ετσι ειχα το σπιτι μονη μου ...γουιιιιι
ετοιμασα πρωινο με φυσικα πολυ νουτελααααα !!!
αφου τελειωσα το ονειρικο πρωινο μμ ανεβηκα στο μπανιο και αφου επιασα μια κοτσιδα τα μαλλια μου εβαλα ενα ελαφρι make up αυτη τη φορα γιατι τα σπιρακια εκαναν μια μικρη εμφάνιση 😣😣😣
κοιταξα το ρολοι και αφου ειδα πως ρχω λιγο χρονο ακομα πηρα τον χρονο μου μπροστα στην ντουλαπα μου μεχρι να επιλεξω τι θα βαλω τελικα κατεληξα σε μια κοντη ριγε μπλουζα και ενα τζιν σορτσ με το ρολοι χειρος .

γουιιιιιετοιμασα πρωινο  με φυσικα πολυ νουτελααααα !!!αφου τελειωσα το ονειρικο πρωινο μμ ανεβηκα στο μπανιο και αφου επιασα μια κοτσιδα τα μαλλια μου εβαλα ενα ελαφρι make up αυτη τη φορα γιατι τα σπιρακια εκαναν μια μικρη εμφάνιση 😣😣😣κοιταξα...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

αφου πηρα τα κλειδια και την τσαντα μμ εκλεισα την πορτα πισω μου και εφυγα ...στην διαδρομη παρατηρισα καποια παρα πολυ ωραια σειμια για γκραφιτι *ναι εχω ξεχασει να αναφερω πως κανω γκραφιτι και τα λατρευω * υστερα απο λιγο εφτασα στο σχολειο ετσι προσγηθκ απο τις σκεψεις μου και μπηκα στο προαυλιο ,ειδα τα κοριτσια και μεχρι να μπουμε στις ταξεις μιλαγαμε για τα δικα μας ...
(εγω) -ρρ βρηκα παρα πολυ ωραια μεροι για γκραφιτι σε καποια φαση να ερθεται να κανω εχω φανταστει παρα πολλα σχεδια ...
Σ-αααα ωραια θα σε μαζευουμαι παλι ...
Μιχαελα -χαχχαχαχα ξανα ...και ξανα ...
Φ-νταξ μωρε σιγα θα κανονισουμε και δν θα χρειαστει να την ξανα μαζευουμαι ...
χαχαζαχ ναι δεν εχω παει ποτε σε τμημα αλλα επειδη παλια εκανα γκραφιτι με μια ομαδα ειχαν γινει διαφορα με καποια παιδια ...
.....η ωρα για να παμε στις ταξεις μας ...καθως προχωρουσα ενιωσα καποιον να με πλησιαζει αισταθνηκα ενα χερι να ακουμπα τον γυμνο ωμο μμ ...γυρισα το κεφαλι μμ και ειδα τον βασιλη ...😍😍😍 ναιιιιι
Β- καλημερα ...σχετικα με το χθεσινο τηλεφωνημα θα προτινα για να μλσμ περισσοτερο να βγουμε μαζι με τον χρηστο και την Μιχαελα στον γνωστο καφε ...ξερεις μετα το σχοελειο ...
*ο χρηστακος ειναι το αγορι της μιαχαελα ...το πουλακι μμ...*
Εγω-ναι φυσικα οπως θες οποτε θα φυγουμε ολοι μαζι ετσι ??
Β- ναι καλο μαθημα
Εγω-επισης
μολις μπηκαμε στην αιθουσα αρχησα να τσιριζω διακριτικα παντα με τα κοριτσια 😂μας διεκοψαι ομως η καθηγητρια που μπηκε αποτομα ...ευτυχως πρωτη ωρα λογοτεχνια νμζ ειμαι αρκετα καλη σε αυτο το μαθημα και μμ αρεσουν παρα πολυ τα κειμενα τα βιβλια και η ποιηση ...το πρωτο δυωρο περασαι ευχαριστα *ζητημα να προσεξα λγ* η σκεψη μου σνχ ηταν στον βασιλη ...δεν μου αρεσει να σκεφτομαι συνεχως καποιον ανθρωπο αλλα την εχω πατισει λγ ...καλα ισως πολυ ...
το κουδουνι χτυπησε ευτυχωα ολο το δλμ το περασα με τον βασιλη τους φιλους του και τις κολλητες μου!ηταν υπεροχα σχεδον μαγικα αλλα ολα αυτα μονο για τα 20 λεπτα του δλμτς ...αυτος ο σπαστικος ηχος που σσ λεει βλακα ωρα για αλλη μια ωρα μαθηματος ξανα ακουστηκε ...πφφφ ...ανεβαιναμε μαζι την σκαλα και καθως μου μιλαγε και αυτος για τα δικα του εγω ειχα χαθει στα ομορφα ματια του και τις υπεροχες γονιες του πρωσοπου του και οι φλεβες που φαινονται απο τα καλογυμνασμενα χερια του ...αλλα φτασαμε μπροστα στην αιθουσα μου και μπηκα μεσα ..το ιδιο εκανε και αυτος ...ο κυριος που μας κανει φυσικη μπηκε και μας εκανε διαφορες ερωτησεις απο το προηγουμενο μαθηαμα ...εγω ως συνηθως χαμενη στον κοσμο μμ ....💤🌍⏰🌙☉🌟☁
δυστυχως ττ κτλβ και ο καθηγητης ετσι με πεταξε εξω ισως ....
ναι ...και εφυγα ... εντομεταξι ηταν τοσο φαιλ να με βγαζουν εξω στην τελευταια ωρα ...και νιιι σμρ μονο 3ωρο !!!!... περιμενα να σχολασουμε ειχα τοσο ανχος για την καφετερια ... και ναι επιτελους σχολασαμε τα κοριτσια εφυγαν απο την αιθουσα τρεχοντας και γελοντας ναι εχω τελειες φιλες που οταν βγαινω εξω γελανε ...😂 ...μετα απο λιγο ηρθε ο βασιλης με τον χρηστο μας πηραν και φυγαμε για την καφετερια ...αφου φτασαμε καθησαμε και μιλαγαμε για ωρες ...ολα ηταν υπεροχα ...αυτος με κοιτουσε βαθια μεσα στα ματια δεν μπορουσα να μν κανω και εγω το ιδιο ετσι ανταποδωσα με ιδιες επιμονες ματιες με ρωτουσε για ολα αυτα που μου αρεσουν καθως σταματουσε μεριεκες φορες μια γουλια απο τον καφε του ...ολη αυτη την ωρα η μιαχαελα ηταν με τον χρηστο και εκαναν διαφορα τα πουλακια μου...😂😂😂πηραμε μια μεγαλη αποφαση λοιπον να φυγουμε σιγα σιγα και ο βασιλης προσφερθηκε να με απει σπιτι φυσικα και δεχθηκα ....
Β-λοιπον παμε ..
εγω-ναι γεια σας παιδια τα λεμε
Β-λοιπον θα θελες να ξανα βρεθουμε ... γιατι ξερεις μου αρεσει αρκετα η παρεα σου ..
εγω-ναι φυσικα ...
Β-μηπως θα μπορουσα να μπω και εγω στο σπιτι σου να περασουμε και αλλο χρονο μαζι ??
Εγω-υπεροχη ιδεα φυσικα ολα κομπλε ...
μετα απο λιγο φτασαμε σπιτι και ανοιξα την πορτα
εγω- και ιδουυυυ
πηγαμε στο δωματιο μου και δοξα τον θεο οι γονεις μου δεν ειχαν ερθει καναμε μαζι τα μαθηματα ..
ναι πολυ γλυκο😂....μολις τα τελειωσαμε αρχησαμε να μιλαμε και με πλησιαζε ολο ενα και πρστρ ...
εγω-τι κανεις ?
Β-κατι που επρεπε να κανω εδω και καιρο...
αφου με επιασε γλυκα απο την μεση με ανεβασε πανω στο γραφειο μου και αρχησε να με φιλαει με τον πιο γλυκο τροπο ...ηταν σαν ονειρο ...διερκησε αρκετη ωρα ...μολις τελειωσαμε με κοιταξε και χαμογελασαμε ...ξαφνικα ακουστηκε η πορτα ....
εγω-ωχ ...οι γονεις μου...φυγεεε
επειδη ηταν βραδυ εκανα πως κοιμαμαι οταν μπηκε ο πατερας μου στο δωματιο ...και ο βασιλης εφυγε απο το κοντο παραθυρο που απεχει 3 5 μετρα απο το εδαφος ...τελικα μπραβο το παιδι εζησε αυτα κανουν τα παρκουρ😂😂 αφου εφυγε ο πατερας μου πηγα στο παραθυρο τον καληνυχτησα και επεσα για υπνο ηταν μια απο τις πιο υπεροχες μερες μου ....❤❤❤

and then i grew up...🌼Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang