part 9

23 3 0
                                    

ολο το βραδυ δεν εμεινα μονη ομως ηταν μαζι μου και η Μιχαελα ετσι το επομενο πρωι την βρηκα διπλα μου ...πραγματικα αυτο με εκανε πολυ χαρουμενη αφου ειχα ενα στηριγμα να ξεσπασω το πρωι οταν θυμηθηκα αυτον ...ναι τον βασιλη...
-ειναι ενας ανευθηνος ηλιθιος ...
Μ-και ηλιθιος ...
-το αποβρασμα της κοινωνιας...
Μ-ααα και μαλακας
-προβληματικο πλασμα
Μ-και πουστης
-ναι ...ναι και απο αυτο
Μ-ελα αστον τωρα αυτον δεν αξιζε βρε ...νταξ ωραιο παιδι αλλα ποκυ μαλακας ρρ παιδι μου...
-μμμ ωραιος μαλακας ομως ρρ παιδι μμ...εχεις μιλησει με κανεναν γιατρο ?τι θα γινει ποτε θα βγω??
δεν ελεγα και τιποτα αλλο...αφου ακουω ενα χτυπημα στην πορτα
-παρακαλω...
Μ-λεραστε
νοσοκομα- οοο σε βλεπω πολυ καλυτερα ...εχω καλα νεα βγαινεις αυριο και εχω ενημερωσει τους γονεις σου για αυτο
-μαλιστα ευχαριστω..
εκλεισε την πορτα πισω της και εφυγε ...
-οχι που θα εκαναν κατι οι γονεις μου για αυτο...στα ταξιδακια και τις δουλειες τους αυτοι ...νταααα δεν ειμαι ενηλικη ....ποιος θα πρεπει να τουα το πει ...γιατι με αναγκαζουν να μεγαλωνω πριν την ωρα που πρεπει ...αποτωμα ...χωρις να με ρωτανε ...
Μ-εχεις δικιο αλλα ελα τωρα ολοι οι γονεις αγαπουν τα παιδια τους ...και το οτι οριμαζεις πριν τα 18 ειναι καλο ...θα γινεις καλυτερη στο μελλον εξαλλου σσιγα 17 εισαι ...
-πφφφφ ισως να χεις δικιο...θες να κανουμε μια βλακεια ??
Μ- τα κλασικα δηλαδη ?
-νιεεε παρε το κινητο μου στερεωσε το στο ραφακι εκεινο απεναντι βαλε χρονομετρο να βγαλουμε μια φωτο 😂απο πανω θα γραψουμε "friendship goals"❤😂
Μ-μεχρι και στο νοσοκομειο παλι ψωνιο μωρη μπραβο😂
-ειμαι μοναδικη το ξερω😂😂
Μ-αΐ μωρη😂 1...2...3... να δουμε ττ βγαλαμε

εφερε το κινητο μου και καθησε ξανα διπλα μου ...
-μοντελα και στο νοσοκομειο!!!!
...........................................................
ειχε φτασει βραδυ ποια και ακομα να μου φερουν φαϊ καλα survivor το περασανε ...?? μεχρι και η μιχαελα εχει παει στο κυλεικιο απο το πρωι 4 φορες ...πφφφ ζηλευω ττ φαϊιιιιιιιιιι
ωχ ανοιγει η πορτα ττ κραταει η κοπελια ουυυυυ δισκος ΑΡΑ:δισκος =φαϊ=μαμ=ηρεμη κοιλια=ερωτας !!!
ωχ...κατσε τι ειναι αυτα ...ρυζι ...λιγο κρεας ...μπροκολο...τιιιιιι...μμμμμ καλα Δαναη ηρεμα ....ηρεμα ...μπορει να ξερουν να μαγειρευουν ...ιουυυ αναλατα ουτε λεμονι καννννν μπιαχ!!!!που ειναι η μερεντα και το ψωμι ?? γλυκο??αλατι ξερουν οτι υπαρχει?
-μιχαελα δεν τρωγονταιιιιι7ειπα πανηκοβλητη που δεν ειχα φαει τοσες ωρες...
Μ- σιγα ...τοσο χαλια πια ??δωσε να δοκιμασω ...
-πφφφ μην ττ κνς αυτο στον εαυτο σου ...
περνει λιγο απο το υπεροχο γκουρμε καθως και πικαντικο πολιτελες γευμα μου και...
Μ-ιουυυυ μαλακα τι ειναι αυτοοοο ουτε η ΓΑΤΑ ΜΟΥ δεν τα τρωει αυταααα λοιπον παω κυλεικειο σου περνω σαντουιτσ το χεις??
-τραβαααα😍
την αγαπω την τυπισα ...τελος παντων μια μερα και το εχει εφαρμωσει δεν μιλαμε καθολου ουτε μυνημα το γουρουνι ....καλα το ωραιο γουρουνι ...δεν εχει ενδιαφερθει να δει αν ζω ή αν πεθανα ...πφφφφ ττ μαλακς...
Μ-ηρθααααα
-οοο θενξ δν σε ειδαν ετσι ??
Μ-κανεις φαε τωρα ....
φυσικα και εφαγα το ειχα τελειωσει σε λιγοτερο απο λεπτο ηταν παραδεισος !!!!!! μετα το υποτηθεμενω γ
φαγητο αφου ειχε νυχτωσει για τα καλα με πηρε ο υπνος οσο για την μιχαελα ...μια χαρα κοιματε το πουλακι μου ...πφφφφ αυριο βγαινω και το σχολειο παλι θα ερθει γουιιι😣😥😑

and then i grew up...🌼Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora