παρτ 19

21 2 2
                                    

λοιπον αφου βουτηξε και αυτος....



"μπομπαααααααααααααααααααααααααααααααα......3 minutes later... ααααααααααα"


μηπως   ακουστηκα σαν πενταχρονο τωρα??

οοο ναιπ ακουστηκα ....και οοο ναι ξανα μιλαω μονη μου ...  αλλα χου κεαρς ...

βασικα τον τζαστιν κεαρς μαρηηη  τελος παντων εαυτε μμ διακοπτω αυτη την ομορφη και επικοδομιτικη συζητηση γιατι οοο δες καποιος με φωναζει....και ειναι οοο τζαστουλινακος μουυυυυ


"ξερει και μπομπα η μικρη...." λεει και με περνει αγγαλια καθως εγω τυλιγω κατω απο την θαλασσα δεξια και αριστερα του καθως ο τχαστιν βαζει τα χερια μμ στον πρωσοπικο μεχρι τοτε πισινο μου και με φιαλει απαλα τα χιλια εγω απλα μπλεκω τα χερια μου στα μαλλια του  κανοντας τον ετσι να δαγκωση το κατω χειλος μμ εμβαθινοντας το φιλι καθως εκανε την εισοχηριση της γλωσσας ττ στο στομα μου ....μμμμ τι ωραια που ειναι ομως οχιιιι δεν μπορω να ζησω την στιγμη μου σαν ανθρωπος με σεξουαλικες αναγκες που πρεπει να ικανοποιηθουν  ..οχιιιι φυσικα  ...


ετσι νερο σχηματισμενο σε μια γραμμη πετιοταν πανω μας διακοπτωντας μας ...ετσι διακοψαμε την ολη φαση...την ονειρικη .. ανεπαναλυπτη δυστυχως το αντιθετο απο το ατελειωτη στιγνη μας,οταν γυρισα το κεφαλι μου ειδα την μιχαελα να κραταει ενα νερο μπιστολο  και ειχε αυτο το χαμογελο του ενοχου που πολυ ηθελα να την πνιξω ΑΛΛΑ ....παρατηρισα πως  ηταν με ενα τυπο οποτε  .... εκανα νοημα στον τζαστιν και απλα τους καναμε για λιγο εμ πως να το πω ετσι λαϊκα     .....εμ.... 
η σωστη λεξη νομιζω ειναι....

ΧΑ-ΛΑ -ΣΤΡ-Α
αχα  ...γειι ..αχα ...γει *κανει χαρουμενο χορο*



"αγαπη μου καποια εχει μπει στην δονηση χωρις να χουμε κανει κατι... "ειπε ο τζαστιν με πονηρο χαμογελο



''ανωμαλε " λεωκαι γελαμε  " ελα παμε εξω συμπληρωνω" και  ετσι βγαινουμε στην ακτη και παμε προς το beach bar βασικα καθησαμε σε κατι καρεκλες λιγο πιο μακρυα που βρισκονταν γυρω απο ενα τραοεζακι ...

πριν βγαλω το κινητο μου τσεκαρα που βρισκοταν η μιχαελα γιατι εε να ειχα λιγο τυψεις που την ειχα αφησει μονη της αλλα ....

οοου .. μια χαρα ηταν στην θαλασσιτσα της και γυρω 4 ντουκια εκει περα     μωρε μπραβο ...κοιταξτε δεν ειναι τζαστιν αλλα κατι κανουν.. .

τελος παντων καθως μιλουσα με τον τζαστιν κοιταγαμε κοι οι δυο τα κινητα μεχρι που απο πισω μου καταλαβα πως ο τζαστιν με εβγαζε φωτο    ....

φωτοοοο και γω ειμουν σαν ...σαν τον γυφτοοοο...

"ειι ξεερω τι κανεις οκ?" λεω και του χαμογελαω ψευτικα  ...

"οοο ελα βρε κουκλα βγενεις υπεροχη κοιτα ..."

λεει και μμ δειχνει μια φωτο μου

εεεε νταξει ηταν ...εμ...καλη ....



"νταξ αλλα φτανει τζαστιν...."

"πφφφ καλα ..." ειπε και εκανε μια λυπημενη φατσουλα μωρου με κουταβισια ματια ...οοο ειναι τελειος...

"ααα να σου πω μικρη ...μετα σπιτι μου ετσι .. "

" μμμμ να σκεφτω ....ναι    "

"ωραια θα περασουμε " λεει και μου δινει ενα φιλι στο λαιμο...



....   ..... .....  .....   .....   .....   .... .....   .....    .....
χαιρετω  την παρεα ...τι μου κανετε βρε? πως σας φαινεται η ιστορια ??(γραψτες στα σχολια πλιζ μην νοιωθω σαν ηλιθια ...ακομα και αν ετυχε να βρητε αυτο το παρτ ) ...τι αραγε να κανουν σπιτακι του τζαστιν....
και χει ανωμαλη αναγνωστρια μπορει να μαγειρεψουν τα παιδια ....



Μπορει και ΟΧΙ😉😈



μπορει και ΟΧΙ 😉😈

and then i grew up...🌼Donde viven las historias. Descúbrelo ahora