παρτ 21

10 2 0
                                    

...end of the party ...






"παμε..."

με περνει απο το χερι και υστερα με βαζει μεσα στην υεπροχη θεικη αγγαλια του ...ολα ειναι τελεια λοιπον ξερετε κατι ολοι εσεις που με ρωταγατε μικρη ποιο ειναι το αγαπημενο μερος μου στον πλανητη και εγω κλασικα σαν μικρο κοριτσακι ελεγα  παρισι *για ντισνελαντ* ή ριο ντετζανεϊρο ...πφφφ μπουρδες τωρα μπορω να σας πω πως το αγαπημενο μου μερος σε ολοοοο το συμπαν ειναι η αγγαλια του...( κανει μπαμ απο αγαπη😂)



μπαινουμε στο αυτοκινητο και με κοιταει με αυτα τα ..αχ....υπεροχα ματια και υστερα φτιαχνει λιγο τον καθρεφτη  και βαζει μπροστα το αμαξι  το ενα χερι καθως ξεκιναμε το χει στο τιμονι κσι αφου δεν χρειαζεται να αλλαξει ταχυτητα το αλλο χερι το χει στο μπουτι μου κανοντας με να ανατριχιασω λιγο ...ξερω πολλα κοριτσια στην θεση μμ το περνουν ως κατι φυσιολογικο αλλα εγω πεθαινω λιγο μεσα μου ξερετε...



                                    ...






"εδω ειμαστε μικρη .."

  του ριχνω ενα χαμογελακι και νοιωθω ιδη την ανασα μου να βαρενει και  την εξεταστικη ματια του να με καιει ασχημα πολυ ....

αφου ανοιξαμε την τηλεοραση βαλαμε δυο ποτηρια κρασι και εκει ...να εμ ...πως να το πω επεσε η ερωτησουλα αν ειμαι ετοιμη και ολοι ξερουμε γιατι.....





"εισαι ετοιμη για αυτο...?" 











and then i grew up...🌼Where stories live. Discover now