καθηγητρια...--η ανακοινωση μου ειναι λοιπο πως πρεπει να χωρηστητρ σε ομαδες των δυο ατομων...ΑΛΛΑ αντιθετου φυλου...
ααααα τι ωραια που περναμε βρε παιδια ...ποιος μου θυμιζει τι σκεφτομουν πριν ερθω εδω??...
ο τζαστιν με κοιτουσε ωχ λες....ωχ ναι ...ωχ παει να μλσ ...παναγια μμ νεροοοο χριστιανοι !!!
Τ-ΕΕΕ θα ηθελες μηπως ..εεε ξερεις...μηπως εεε να κανουμε μαζι την εργασια??
-μα φυσικα και θελω λεω και του χαμογελαω ... γυρναω να κοιταξω την μιχαελα και εχει βρει σε δευτερολεπτα ζευγαρι και μαντεψτε ποιον ...οχι...δικο σας !!!!!τον ...ΧΡΗΣΤΟ!!!! την κοιταω και της κλεινω το ματι και αυτη ανταποδιδει ψαχνω την ιωαννα κσι την βλεπω με ενα αλλο παιδι το οποιο για να πω την αληθεια δεν πολυ γνωριζω ...αααα ναι ειναι αυτο το κλειστο αγορι που κοιταει παντα χαμηλα ...και ειναι με ενα τετραδιο στο χερι συννεχος γραφοντας στοιχους ...μμμ ωραιος ειναι αλλα παρ' ολο που παντα τον βλεπω τοσο μαζεμενο και σκωτεινο με την ιωαννα τον ειδα φωτεινο ...ανοιχτο σαν αλλος ανθρωπος φαινοταν σαν να εχει περισσοτερο αερα και απο αυτους που νομιζουν πως ειναι καποιοι στο σχολειο αλλα αυτος ειχε αερα με ωραιο τροπο...πολυ χαρηκα με τα ζευγαρια που βρικαμε ...μολις χωριατηκαμε η κυρια μας κοιταξε με ενα χαρουμενο βλεμμα δεν ξρ γιατι αλλα με τρομαξε...
καθηγητρια- ομως δεν σας ειπα για ποιο θεμα προκειται η εργασια σας...λοιπον ...οπως ξερεται γραφεται σε εκθεση και λογοτεχνια οποτε ...θα μου βριτε απο βιβλια απο το ιντερνετ και απο αλλες σχετικες πηγες για τους νεους γονεις ...αφου χωρηστικατε σε ομαδες να κατσετε σας παρακαλω με το ζευγαρι σας ...
......................... .... .............................-και τωρα τζαστιν...ττ ωραιο θεμα που θα κανουμε...💣💣💣*just kill me*
T-υπομονη μικρη μου....
με ειπε μικρη του και ο χρονος παγωσε ανατριχιασα και μια παλια συνηθια μου ειρθε στο μυαλο ...δικια του συνηθεια...να λεει μικρη μου και να λυγιζω παντα...το προσπερασα λιγο αμηχανα και συνεχισα...
-λοιπον περα απο τον χρονο στην ταξη θες μετα να βρεθουμε να την συνεχισουμε, μονο πουυυυ υπαρχει ενα προβλημα στο σπιτι που μενω ειναι της μιχαελας και εκει δεν θα ηθελα να πηγενω ολα τα ατομα που θελω ...
Τ-σιγα θα ερθεις σε εμενα οι γονεις μου λειπουν και η αδερφη μου ειναι στην θεια μου ..
-ωραια λοιπον εγινε τι ωρα ??
Τ-κατα τις 7:00 εξαλλου απο εδω τελειωνουμε 6:00 θα προλαβεις νομιζω ..
-φυσικα ...ξεκιναμε ...??
Τ-ναι ..
λεει και βγαζει τον υπολογιστη του ...τον παρατηρω για οση ωρα πληκτρολογει και διαβαζει τις πληροφοριες που βρισκει ....ποσο μου ειχε λειψει ...αλλα παρ' ολο που ουτε στην πιο περιεργη ιστορια δεν συμβαινουν αυτα ...*βρε μην το λες*😂 κατι νομιζω πως ενω ειμαι τοσο κοντα του και εχουμε ερθει κοντα και ως συμπεριφορες μετα απο τοσο καιρο μετα απο τον χωρισμο μας κατι νομιζω οτι λειπει ...ενα κομματι ττ εαυτου του λειπει ....αλλα ας το προσπερασουμε αθλια συνηδυση ...οι ωρες τελειωσαν και επρεπε να φυγουμε τον χαιρεταω και παω να φυγω οταν νιωθω ενα χερι απο πισω να τυλιγεται στην μεση μου και να τραβαει κοντα του
Τ-και μην ξεχαστης μικρη .. μου ψυθιριζει στο αυτι και με αφηνει γυρναω και του χαμογελαω καθως φευγω περνοντας απο μπροστα του προσπαθοντας να τον κανω να παρατηρισει τα κοριτσιστηκα προσοντα μου ...και ναι για τα οπισθια μιλαω ...τι ??? εχουμε και εμεις τις χαρες μας ...πριν προλαβω να φτασω στην εισοδο με βρηκε η μιχαελα τρεχοντας ...
Μ-εχω πολλα να σου πωωωωω
ESTÁS LEYENDO
and then i grew up...🌼
Romance" δηλαδη ... θες να γινει ...ξανα...και μου υποσχεσαι πως δεν θα ξανα φυγεις...?" "παντα εδω θα μενω να σαι αγαπω και να σε προστατευω γιατι μονο αυτο με ευχαριστει μικρη" η Δαναη ειναι 17 και δεν εχει την πιο normal ζωη που θα μπορουσες να φανταστ...