● δυο βδομαδες μετα...●
omg!!!! μια περιεργη χρονια τελειωσε ! και χαιρομαι που το λεω αυτο...if you know what i mean👌
σημερα εχουμε το παρτυ των αποφοιτων στην παραλια ...βασικα για να ειμαι πιο σαφης δεν το διοργανονει το σχολειο απλα ολα τα παιδια την 3 Λ. που τελειωσαμε κανουμε παρτυ στην παραλια ! αυτες τις βδομαδες εχουν γινει πολλα ... ας πουμε οοο ναι μαντεψτε ποιες περασαν στις σχολες που θελανε ...εγω και η μιχαελααααα... γειιι μπραβο μωρη τρελα ποιος να το περιμενε πως θα περναγαμε ενω τελευταια στιγμη διαβαζαμε 😂❤
και ο ναι μαντεψτε ποια χωρισε επιτελους με τον τζαστιν ...
μπραβο ειστε εξυπνοι ...η σκυλα ...😂❤
και μαντεψτε με ποιον τα εφτιαξα ...ναιπ και παλι σωστα με τον βλακα μμ τον τζαστιν ...αφου ττ ξερετε με ριχνει με τα λογια του...
"παντα εδω θα μενω να σαι αγαπω και να σαι προστατευω γιατι μονο αυτο με ευχαριστει μικρη...😙"
αχ ειναι ταλειος ..και δικος μμ ...και τελειος και κυριος δικος μμ ...
και ....τωρα πρεπει να ετοιμαζομαι σιγα σιγα γιατι εχουμε και ενα παρτυ ...
"πφφφφ αντε τωρα να βρουμε κανα μαγιο... "
ναιπ σας το χω πει και αλλες φορες μιλαω μονη μμ ττ κοιτατε ετσι α?βρισκω ενα μαυρο μπικινι και το φοραω ...παω στον καθρεφτη και για να πω την αληθεια φοβουμε λιγο για το τι θα αντικρισω ....μμμμ ας πουμε οτο το τρωγα ολο το φαγητο μου...
"οοοο δεν το περιμενα οχι και τοσο χαλια ..." παω στο μπανιο και χτενιζω τα μαλλια μμ βαζω ενα φλοραλ τοπακι και ενα μαυρο τζιν σορτσ περνω την τσαντα ππ ειχα ετοιμασει ωρες πριν και φευγω.... προχοραω προς στην σταση και καθομαι μεχρι που ερχαιτε το λεωφορειο μου μπαινω μεσα καθομαι σε μια θεση και απλα περιμενω την ωρα που θα κατεβω....
μετα απο μιση ωρα περιπου κατεβηκα και απο τον δρονο ακουγονταν πι φωνες ολων τον παιδιων ετσι τρεχω και γω στην παραλια και ενα πληθος ανθρωπων ερχαιτε με φορα πανω μου και κανουμε μια ομαδικη αγγαλια ... αφου προλαβενω και ξεφευγ απο αυτο το μπουλουκι βλεπω τον τζαστιν να ερχαιτε προς το μερος μου αυτο το χαμογελο....αχ....αυτο το χαμογελο με παιρνει αγγαλια και με επιδεξιες κηνισεις μου βγαζει τα ρουχα τα πεταει στην αμμο το ιδιο και την τσαντα μου και εγω συνεχιζω να σπαρταραω σαν το ψαρι στην αγγαλια του τρεχει προς το νερο και με βουταει μεσα ....ιιιι αυτο ηταν κακο ....
"τωρα θα δεις μωρο μμ...." του λεω και
κανω να τον βουτηξω στο νερο αλλα οοο ελα τωρα π τυπος εινα μια καλο γυμνασμενη μαζα δν ειχε νοημα ετσι απλα μου χαμογελασε "αστο μικρη...." και απλα βουτηξε ...α τελικα ηταν απλο😂
BINABASA MO ANG
and then i grew up...🌼
Romance" δηλαδη ... θες να γινει ...ξανα...και μου υποσχεσαι πως δεν θα ξανα φυγεις...?" "παντα εδω θα μενω να σαι αγαπω και να σε προστατευω γιατι μονο αυτο με ευχαριστει μικρη" η Δαναη ειναι 17 και δεν εχει την πιο normal ζωη που θα μπορουσες να φανταστ...