Alarm çaldı ve kapattım. Hala önceki günün yorgunluğu vardı. İyi bir duşun ardından spor için giydim ve telefon ile kulaklığımı aldım. Her sabah 2 saat boyunca koşu yaparım. Spor, benim hayatımın bir parçası. Özellikle basketbol, belki buralarda oynayacağım bir alan vardır. Herneyse dışarı çıktım. Biraz esiyordu ama umrumda değildi. Buraları hiç bilmiyorum ve orman baya kafa karıştırıcı görünüyor. Evin etrafından fazla uzaklaşmamalıyım. Koşuya başladıktan yarım saat sonra çoktan kaybolmuştum. Spor yaparken hiç birşey düşünmüyorum. Bu yüzden evden uzaklaştığımı farketmedim. Durup etrafıma baktım ama bütün yollar ve ağaçlar hepsi birbirinin aynısıydı. Biraz dinlenmek için yere oturdum. Telefonum buradan çekmiyordu. Tamam sakin olmalıyım diye düşünürken bir ses duydum. Etrafıma bakarken sesin çalılardan geldiğini anladım ve bir hırıltı duydum. Bu aynı.. neydi onun adı neydi..neydi... KURT olamaz hemen kaçmalıydım. Ağaca tırmanmayı düşündüm ama buna zaman yoktu ve kurtu gördüm. Elimden geldiği kadar hızlı koşmaya başladım. Kurt hemen arkamdaydı. Saklanacak bir yer bulmalıydım. Kurt arkada kalmıştı ama bana yetişmesi an meselesiydi ve ben hem acıkmış, hem de yorulmuştum böyle daha ne kadar giderim bilmiyordum. Bir çalı gördüm ve oraya saklanırsam, kurt gelince beni farketmez ileri giderse ağacın birine çıkarım diye düşünüyorum. Buradaki ağaçlar hem çok dik hem de tutunması zordu. Bu yüzden kurtun benden uzaklaşması en mantıklısıydı. Çalılığa saklandım ve çok geçmeden kurt geldi, nefesini hissedebiliyordum. Tam önümde durdu. Ses çıkarmadan geriye doğru gitmeye başladım.. evet biraz daha.. biraz daha.. derken aşağı doğru yuvarlanmaya başladım. Bir yamaçtan aşağı yuvarlanıyordum o sırada kafama birşey çarptı sonrasını hatırlamıyorum... bayılmışım. Uyandığımda etrafımda yine ağaçlar vardı, hoş bir çiçek kokusu havaya yayılmıştı, sanki bir başka hava vardı burada ve sonra birileri geldi o sırada tekrar gözlerim karardı. Gözlerimi açtığımda 5-10 dakika geçmişti ve bir kaç kişi beni birşeyin üzerinde götürüyorlardı. Etrafıma baktım ama o da ne! Bu insanların kulakları uzun ve sivri!! Nasıl?! Sonra uzun pelerin giymiş,yüzleri görünmeyen birkaç kişinin yanımdan geçtiğini gördüm. Buda neyin nesi yerimden kalkamıyor, ses çıkaramıyorum bunlar açlıktan olmalı gözlerim yavaşça kararmaya başladı kendimi ne kadar engellesemde en son arkasında büyük iki kanat olan birini geçerken gördüm ve sonrasını hatırlamıyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Orman
FantasíaBurası Gojuki ; burada herşey normal. Mesela karşınıza bir kurtadam, elf, vampir, melek, peri,...vb. çıkarsa korkmayın bu oldukça sıradan bir olay. Peki aralarına bir insan girse ve orada hayatı boyunca esir kalsa... Bir kurtadamın dostluğu ve bir m...