Jeg vågner næste morgen ved at kunne høre en bil køre ind i indkørslen. Jeg rejser mig og går over til mit vindue og ser det er flytte bilen. Jeg skylder mig at tage tøj på og løbe ned af trappen.
(Carolines tøj 👇👇uden brillerne)Jeg tog et æble i hånden og råbte til min mor"Jeg løber lige over til Mette og siger farvel" (Mette er min veninde) "Okay"
Jeg var kommet over til Mette og jeg havde fortalt det hele og vi stod og græd. Men pludselig blev vi afbrudt af at min mor skrev jeg skulle komme hjem for vi skulle køre. Jeg krammede Mette farvel og sagde at jeg skrev når jeg var ankommet.
_______________________Vi var endelig kommet frem og jeg gik ind i huset. Jeg havde fået værelse mellem mine brødre. Jeg satte mig over i mit vindue og kiggede ud. Jeg så over mod naboernes have og der stod to drenge og spillede fodbold. Pludselig kigge den ene op. Han så mig og smilte og jeg smilte tilbage smilte. og gik mig væk fra vinduet igen.
(Martinus synsvinkel)
Jeg var ude i haven og spille fodbold med Marcus da jeg ser en helt vildt pæn pige side i vinduet. Jeg smilte til hende og hun smilte igen. "Martinus er du der?" Hørte jeg en sige. Jeg vendte mig om og så Marcis stå og grine af mig. "Så du lige hende der? Hun var jo vildt lækker" sagde jeg til Marcus. "Ja jeg så hende godt det er nok vores nye nabo" sagde han mens han små grinede af mig. "Skal vi ikke gå over at sige hej til hende?" Spurte jeg "Jo det kan vi da godt"Vi gik over og bankede på og to drenge åbnede døren "hej vi vil gerne byde jer velkommen til" "tak skal i have" sagde de i kor. Hende pigen fra vinduet kom ned af trappen og hen til døren. "Hej jeg hedder Caroline, hvad hedder i?" Sagde hun mens hun smilte. "Jeg hedder Martinus og det her er min bror Marcus" "hyggeligt at møde jer" vi sagde farvel og gik hjem.
(Carolines synsvinkel)
"De var da meget søde" Villads og Wiliam kiggede på hinanden også hen på mig. "Hvad er det" spurgte jeg forvirret. De kiggede på hinanden igen. "Øhhh ja de var søde" sagde Villads med et nervøst smil. "Okay godt" sagde jeg med et kæmpe smil...
YOU ARE READING
Dig og mig? Ft. Marcus og martinus
FanfictionHvad sker der når Caroline møder to drenge? Bliver den ene mere end en ven? Og hvad siger hendes familie til det? Og hvad med hendes brødre? Hvad der sker det finder du kun ud af på en måde. Og det er at læse den😂 Jeg håber i vil læse bogen❤️