(Martinus's synsvinkel)
Idag er det Carolines f dag. Vi har fået hendes veninde fra Danmark til at komme. Men hun ved det ikke. Min familie, Carolines familie og Amalie er på vej op for st synge for hende. Mette hun sider inde på Marcus's værelse. Planen er at vi får Caroline med ned og spise morgenmad og så går hun op på mit værelse hvor Mette så er gået ind mens vi har spist. Vi følger selvfølgelig med da vi skal se hende reaktion.( Carolines synsvinkel )
Jeg vågnene ved at min familie, familien Gunnarsen og malle kom op og sang for mig. De andre er gået ned så nu er det kun mig og Martinus. "Tillykke smukke. Sovet godt?" Siger han med et smil på læben . "Jeg jeg har sovet fantastisk hvad med dig" "ja jeg har vist jeg skulle være sammen med dig Idag så kan man da kun smile" smiler han. Jeg kan mærke jeg rødmer så jeg kigger ned. " Skal vi gå ned og få noget mad" "jep" vi går ned og spiser mine gaver for jeg i aften.Efter vi har spist går jeg op af trappen for at få noget tøj på. Jeg går ind på mit værelse og går over til Martinus's skab( Martinus har noget af mit tøj liggende da jeg sover her ret tit) "Der er lagt tøj frem til dig. Det ligger på badeværelset" siger en sød stemme. "Tak" sirger jeg og går ud på badeværelset. Jeg tar tøjet på og kan høre en fnisende inde fra mit værelse. Vent hvad? Hvem sagde det med tøjet for det var ikke drengene? Og malle er nedenunder? Vent nej det kan ikke passe! Da jeg har tøjet på styrter jeg ind på mit værelse. Og der står hun. Den pige jeg har savnet allermest. "METTE!" Råber jeg og løber over og Krammer hende. " Hvad laver du her" " jeg ville da ikke gå glip af din f dag" smiler hun. " Men hvordan? Hvem?" Hun kigger over på Martinus som står i døren. Jeg kigger overdrevet glad over på ham. Han nikker og jeg løber over og krammer ham. " Du er den bedste kæreste ever" råber jeg i hele huset. Lige da jeg råber er mine brødre Self lige på vej forbi. De kigger meget stramt og oprevet på os. " Drenge rolig der sker ikke noget. Han er sød hvorfor kan i ikke de det" siger jeg roligt. "Fordi han er DIN kæreste. Og vi kan ikke lide at du skal have en kæreste der bare kan komme og sorger dig lige når det skal være" sorger de i kor. " En ting kan jeg love. Jeg vil ALDRIG NOGRNSINDE gøre Caroline ondt. Hun er den sødeste og sjoveste og dejligste pige jeg har mødt" siger Martinus glad. Nårrrrr hvor er han sød. " Det var heldigt for dig. For hvis du gør vores lillesøster ked. Er du færdig" siger William oprevet. Og så går de videre. Jeg kan allerede se nej at det her er og bliver den allerbedste f dag jeg nogensinde har haft og kommer til at få.
YOU ARE READING
Dig og mig? Ft. Marcus og martinus
FanfictionHvad sker der når Caroline møder to drenge? Bliver den ene mere end en ven? Og hvad siger hendes familie til det? Og hvad med hendes brødre? Hvad der sker det finder du kun ud af på en måde. Og det er at læse den😂 Jeg håber i vil læse bogen❤️