(Carolines synsvinkel)Jeg elsker mine brødre, men ikke lige nu de har taget ham fra mig som betyder alt for mig.. Men nu hvor jeg alligevel bare skal være på mit værelse så kan jeg jo ligeså godt begynde at indrette mit værelse. Det har jeg ikke fået gjort endnu fordi jeg har haft andre ting at tænke på. Men jeg kommer nok til at være her i noget tid endnu.
( 2 timer senere)
Jeg er lige blevet færdig og jeg er ret tilfreds
( Carolines værelse)
Som i nok kan se er mit værelse ret stort. Jeg syes faktisk det er blevet ret flot. Villads kom ind til og satte sig i min sofa. "Jeg ved godt det er hårdt men det er det bedste" "FOR HVEM" råbte jeg. "Caroline hør lige her du må ikke få en kæreste" "og hvorfor må jeg så ikke det er det ikke mit liv" "Jo men de vil bare sorger dig" "de eneste der sorger mig det er dig og William" råbte jeg ham ind i hovedet. Han gik ud af døren men han glemte at låse. Yes. Ham og William skulle til fodbold så jeg skyndte mig over til Martinus. Jeg står foran døren og banker på. Martinus kommer og åbner og jeg bryder sammen i gråd. Vi gik op på hans værelse og jeg forklarede ham det hele. Nu græd han også. Det skal lige siges at mig brødre er ret stædige og stærke så.. Vi ligger og ser en film. Det er dejligt at være sammen med MIN Martinus og vide at Ingen kan røre os.
(Martinus's synsvinkel)
Caroline var kommet over og havde fortalt mig det hele. Jeg vil aldrig miste hende og nu passer jeg bare ekstra godt på hende. Vi ligger og ser en film og det er rart at have MIN Caroline liggende i mine arme.
(Villads's synsvinkel)
William og jeg gik op på Carolines værelse men døren var åben og hun var ikke der inde. Fuck. "Mor hvor er Caroline" "hun er ovre ved Martinus tror jeg" William og jeg kiggede på hinanden, og løb så hurtigt vi kunne ned af trappen og ud af døren. Vi kom over til deres hus og bankede på. Lidt efter kom Marcus og åbnede. "Hej de er på Martinus's værelse" smilte han til os. "Tak" vi gik op på jan værelse og de lå og kiggede på hinanden. Eller de kiggede ikke bare på hinanden de lå og kyssede. "Caroline hvad er det vi har sagt til dig" sagde William med en hævdede stemme. "Hvad laver i her" "vi kommer for at hente dig. Hvordan er du kommet ud?" "Hun skal ingen steder. Hun er min kæreste om i vil det eller aj" sagde Martinus bestemt og tog hende tæt ind til sig. Jeg kiggede over på William og så tilbage på Caroline. "Du kommer helt over nu unge dame" "nej i hørte selv Martinus jeg skal ingen steder i kan bare gå" William og jeg gik over og tog hende i en arm hver og løftede hende med hjem. "Stop sæt mig. Hvorfor skal i være så dumme. Jeg troede faktisk i holdte af mig" "det gør vi også og det er derfor at vi gør det"( Martinus's synsvinkel)
Jeg lå på værelse sammen med Caroline, da hendes brødre kom ind og så meget vrede ud. De løftede hende ud af mit værelse og hjem til dem selv. Jeg forstår ikke hvad de har imod mig har jeg gjort noget forkert? Jeg lagde mig ned på min seng da Marcus kom ind. "Bare rolig det skal nok ordne sig" Sagde han opmundrene. "Tak" sagde jeg og han gik ud igen. Jeg lå og tænkte over tingene da jeg faldt i søvn.
( Carolines synsvinkel)
"Hvorfor må jeg ikke være sammen med Martinus" sagde jeg da de havde sat mig ned på mit værelse. "For det første er han femten og vi ved hvordan at femtenårige drenge er og sådan er der ingen der skal hverken tænke eller være over for vore lillesøster og for det andet så skal du ikke have en kæreste vi ikke har godkendt og vi har ikke godkendt ham så" "for det første er Martinus ikke som alle de andre drenge han er special og for det andet så behøver jeg ikke jeres tilladelse for at have en kæreste for det er mit liv så er det mig der bestemmer over det." sagde jeg og smed mig i min seng af ren fusrotation. Jeg lukkede stille øjnene og faldt i søvn...
___________________________
Hey allesammen.
Tusind tak fordi at i gider at læse min bog. Undskyld fordi at jeg ikke har fået skrevet i nogle dage. Jeg har ikke haft tid, men det har jeg nu så.. jeg håber at i kan lide min bog.
~ Anna♥
YOU ARE READING
Dig og mig? Ft. Marcus og martinus
FanfictionHvad sker der når Caroline møder to drenge? Bliver den ene mere end en ven? Og hvad siger hendes familie til det? Og hvad med hendes brødre? Hvad der sker det finder du kun ud af på en måde. Og det er at læse den😂 Jeg håber i vil læse bogen❤️