Brækket?

58 2 0
                                    

( Carolines synsvinkel)
" Kom her" siger han stille. Jeg rejser mig op og skal til og gå over til ham men glider og falder ned af skrændten. Jeg kan høre ham skrige men jeg er i chok. Jeg kan intet. Der var en lille hak ud at klippe tingen så jeg overlevede. Jeg kan høre han græder. Og Marcus? Jeg må tage mig sammen. Jeg for rejst mig op, jeg har virkelig ondt i mit ben. Jeg humper op igen, hvor nu både marcus, Martinus og Kjell-Erik står og græder. "Undskyld" græder jeg.

( Martinus's synsvinkel)
" Undskyld " græder en person bag os. Jeg vender mig om og ser. " CAROLINE" skriger jeg. Jeg løber hen og krammer hende. " Hvordan?" Spørg jeg. Hun forklare det og vi alle krammer hende. Vi går tilbage, men caroline falder ned på jorden. Hun græder. Åh nej dør hun nu? Jeg løber over til hende. " Jeg har virkelig ondt i mit ben" snøfter hun. Jeg kigger på det. Det er 100% brækket. " Far Caro har brækket benet" råber jeg. Han kommer hen til os. " Vi skal på hospitalet inden det bliver være" siger han bestemt. Jeg løfter hende op og så går turen mod hospitalet. Og hvad sagde jeg? Brækket ret så kraftigt. Hun får gips på, en kørestol og nogle krykker. Det første stykke tid skal hun side i kørestol. Marcus og mig køre hende da det er skide sjovt. Men også fordi at hun ikke skal. Vi tager hjem. Caro skal sove hos os så det passer nok meget godt. Da vi kommer hjem ser vi alle tre ( marcus, Caroline og mig) en film. Caroline ligger med hovedet på mit bryst. Ca halvvejs i filmen sover hun. Tænk at jeg er så heldig og have verdens smukkeste pige liggende og sover lige her hos mig. Hun ser så sød ud. Jeg tager et billede af hende. Jeg bruger det som baggrund og ligger det på insta. Som tekst skriver jeg ( Self står det på engelsk men skriver det på dansk)
Jeg troede jeg skulle miste dig Idag. Jeg vil aldrig nogensinde have et liv uden dig. Du er min ynglings pige af alle! Aldrig forlad mig!
~ din martinus~
Jeg tagger hende og så ligger jeg min tlf væk og trækker Caroline ind til mig. Jeg falder stille i søvn.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dig og mig? Ft. Marcus og martinusWhere stories live. Discover now