Gå jeres vej!!!

63 3 1
                                    

(Villads's synsvinkel)

"Hun er taget hjem William" "okay". Vi løb hjem. Vi kommer ind og løber op på Carolines værelse. "moarr! hvor er Caroline?" "Hun er ovre ved en veninde" William og jeg går ind på mit værelse og lukker døren efter os. "Og den veninde kunne ikke være Martinus?" Fuck hvad hvis hun er der ovre. "Kom vi løber der over"
Vi kommet over til deres hus og banker på. Marcus kommer og åbner "jamen goddag, noget jeg kan hjælpe jer med" "er Caroline her" siger jeg bestemt. "Nej hun tog over til en af hendes veninder" lige da han sagde det kom Martinus stormene ned af trappen. "GÅ JERES VEJ! I har ødelagt alt. Hvorfor kan i ikke bare lade Caroline være i fred." Råber han surt af os. " Er Caroline her" "nej i har jo ligesom ødelagt alt. Så gider i godt og gå" siger han surt. "Hvis du så meget som rør hende får du tæsk er du med" siger William bestemt. Lige da han sagde det kommer Caroline stormende ned af trappe. " FUCK JER HAN MÅ GØRE HVAD HAN VIL OG O SKAL IKKE KOMME HER OG TRO I KAN BESTEMME OVER MIG FOR JEG ELSKER MARTINUS OG DET KAN I IKKE LAVE OM PÅ" Råber hun ind i hovedet på os. " og jeg elsker hende og det kan i ikke lave om på" siger Martinus surt, mens han lagde en arm om hende. "Slip hende eller du får slag" råber jeg og William i kor. "Fuck af" siger Caroline bestemt. "Vi skal nok gå, men du skal med" "gu skal jeg jeg aj jeg skal være her sammen med MIN kæreste og MIN bedste ven" "farvel drenge i hørte hende selv" siger Martinus tilfreds. Han læner sig ned og kysser hende på munde, og hun kysser med. Det udvikler sig til en let snav. " Nu er det simpelthen nok" siger William surt han slår ud efter martinus men han når og flytte sig så han rammer Caroline i stedet for. "Hvad fanden laver du" skriger Caroline. "Ja han skulle nok have ramt den klap-idiot men så flyttede sig. Og jeg er så tæt på at giver han sådan en lige i ansigtet" sagde jeg surt. " Hold dig væk fra ham eller du kommer til at se mig stå og rå snave ham og du kan ikke gøre noget ved det" siger hun surt. Martinus's står med et kækt smil. Men ser stadig skide sur ud. " Okay okay vi overgiver os. Men hvis du sorger hende en eneste gang så kan jeg godt love dig at du ikke kommer at værket gå eller stå i lang tid" siger William bestemt. " Farvel drenge" siger Caroline og Martinus bestemt men samtid tilfreds.

(Martinus's synsvinkel)
De gik endelig. "Er du okay" "ja det er findt" jeg ligger en arm om Caroline. "Nå fortæl mig lidt mere om det der med at rå snave mig" siger jeg med et kækt smil. " Stop dig selv Martinus" griner Caroline. Jeg laver sad faxe. " Får jeg ikke noget kys? Jeg mener vi har jo lige fået dine brødre væk" spurte jeg trist. Hun gik hen i mod mig. Jeg lagde mine arme om hendes ryg og hun lagde sine om min nakke. Jeg lænede mig ned og gav hende at langt kys. "Haha ny video til min ms" grinte Marcus. Caroline og jeg kiggede surt over på ham. " Bare rolig det er kun til min private snap" sagde Marcus uskyldigt. Jeg gik over til Marcus og så videoen. Vi var så optaget at vi slet ikke lagdemærke til at Caroline var gået over og taget tog glas vand, fyldt vand i og gået over bag os. Hun hælder vandet lige ned i hovedet på os. Hun begynder at grine da Marcus og jeg for et kæmpe chok. "Ups jeg tabte vist lige lidt vandt" grinder hun. "Nu skal du få" sagde Marcus og jeg i kor. Det skal lige siges at vores forældre og Emma ikke er hjemme så... Hun begyndte at løb op mod mit værelse. Vi fanger hende og smider hende ned på sengen og begyndte at kilde hende. "Dreeeeennnngeee stoooooppp" grinte hin. Hun er MEGET kilden. "Lad os lige tænke over det" grinte vi. "Er i færdige med at tænke nu" grinte hun. " Ja og vores svar er nej" sagde vi i kor. "Drenge der er lige noget vigtigt jeg skal sige" siger hun meget seriøst. " Hvad nu" spørg vi bekymret. Hvad vis der er sket noget? Vi sider bygger og tænker da hun slipper ud af vores greb og løber i ud på badeværelse og låse. Vi løber efter hende men når det ikke. " Luk op" " kun hvis i lover ikke at kilde mig" "okay" hun kommer ud og vi beslutter os for at se film i stuen. Vi ser en eller anden ret god film fra netflix. Caroline ligger med hovedet på mine ben og benende over Marcus. Hun er faldt i søvn. Filmen slutter og vi går i seng. Eller Marcus og jeg går og jeg løfter Caroline i brudestilling. Jeg ligger hende i min seng og ligget mig ned ved siden af hende. Jeg ligger armen over hende så vi læger helt tæt. Hun ser så sød ud nær hun sover. Miner øjenlåg bliver tunge og jeg falder stille i søvn...

________________________
Hey allesammen❤️
Undskyld at jeg ikke har lagt noget op i et stykke tid men jeg har ikke lige haft tid. Men her er et nyt kapitel og jeg håber at i kan lide det. Tusind tusind tak fordi at i læser med. Jeg håber i kan lide den. I må meget gerne skrive i kommentaren om i kan lide min bog❤️

~Anna❤️

Dig og mig? Ft. Marcus og martinusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora