En dag med mette

36 1 0
                                    

( Carolines synsvinkel)
Jeg vågner og kigger hvad klokken er. 10. Martinus er her ikke. Jeg går nedenunder og der sider Martinus, Marcus og mette. Idag skal mig og mette ind til byen og have en tøsedag. "Hej" siger jeg træt. " Sovet godt" kommer det fra Martinus. Jeg nikker som svar. Jeg sætter min til bordet og begynder at spise.
Da vi er færdige går mig og mette over til mig. Vi skifter og så er vi ellers dem der er skredet.
Vi tager bussen ind til byen. I bussen sider vi bare og snakker og griner som vi plejer. Da vi når til byen stiger vi af og går hen mod gå gaden. " Cairo der skal vi ind" næsten råber Mette. " Okay okay" griner jeg. Vi går der ind og kigger lidt. Vi finder begge noget vi køber.
Et par timer og en masse poser senere beslutter vi os for at tage hjem. Det har været mega hyggeligt. Det er bare trist at hun allerede skal hjem i aften fordi hun skal på tur med sin skole i morgen.

Da vi kommer hjem pakker Mette sine ting, og så sider vi enlig bare og snakker.  "Vi skal køre" råber min mor. Vi sender hinanden et trist blik. Vi går ned og tager sko på og så køre vi ellers bare mod lufthavnen.

"Farvel" græder jeg. Vi står lige nu og siger farvel. "Vi ses" græder Mette i min skulder. " Dit fly flyver om fem minutter så du skal til og afsted" siger min mor teist. Mette giver et sidde klem, krammer min mor hurtigt og så er hun på vej mod flyet.
Jeg kan min mobil brummer så jeg ser lige hvad det var. Det var Martinus der havde skrevet.

     Caroline= c Martinus= M

M: hey Mussi❤️ vil du med til et interview i morgen?❤️
C= Hmmm lad mig se?🤔❤️
M= kom nu for min skyld🙏❤️
C=Self vil jeg da det❤️
M= jai vi kommer og henter dig kl. 09:00❤️
C= så ses vi der❤️

Efter det går vi ud i bilen og køre hjem af. Da vi kommer hjem ligget jeg mig enlig bare til at sove da jeg skal tidligt op i morgen.

Dig og mig? Ft. Marcus og martinusWhere stories live. Discover now