Kendte?

70 4 0
                                    

(Wiliam synsvinkel)
Vi var lige kommet hjem fra naboerne og Villads og jeg sad i sofaen og snakkede. Lige pludselig kom jeg i tanke om at de jo er kendte, men det ved Caroline ikke.
(wiliam. Villiads.)
"Tror du caroline ved de er kendte" "nej det tror jeg ikke de har sagt noget om det til hende.. Skal vi ikke gå op og sige det så hun ikke bliver ked af det senere" "jo jeg kan ikke lide at se hende ked af det.." Vi gik op til hende og hun sad over i sidt vindue og kiggede ud. "Caroline vi har lige noget vi skal snakke med dig" "okay er der sket noget"
(Carolines synsvinkel)
Jeg sad i mit vindue og kiggede ud da mine brødre kom ind. De så triste ud. De ville snakke med mig og jeg blev lidt nervøs. "Kommer du ikke lige her over" sagde Villads over fra min sofa. Jeg gik der over og satte mig imellem dem og de kigge begge to på mig. "Det er fordi at Øhhh.." "Det er fordi at Marcus og Martinus er kendt i hele Skandinavien og vi tænkte at du nok skulle vide det" afslutede Villads for William. jeg kunne mærke en tåre trille ned af min kind. Jeg ved godt at jeg ikke har kendt dem særlig længe, men jeg følte at vi var blevet gode venner... Hvorfor holdte de det hemmeligt for mig?? Villads træk men trak mig ind i et kram. Jeg træk mig fra krammet og de spurgte om jeg var
Okay. Jeg nikkede stille og vi gik nedenunder og satte en film på. Det var ret dejligt at vide at mine brødre var der for mig. Jeg faldt i søvn og kan ikke huske hvordan jeg var kommet op i seng. Men jeg tænker at det var endt en William eller Villads der bar mig her op...

(Villads synsvinkel)
Caroline var faldet i søvn under filmen så jeg bar hende op i hendes seng. Jeg var glad for at hun var okay igen for jeg kan ikke lide at se hende ked af det. Mig og Wiliam gik ind i køkkenet og lavede lidt mad da vi var blevet sultne. Da vi havde spist gik vi ind på hver vores værelse. Det var ret sendt så jeg var blevet ret træt og bestyrede mig for at gå i seng. Jeg lå og tænkte på om hvorfor Martinus ikke havde sagt det med at han var kendt til Caroline? Det var jo tydeligt at han synes hun er sød. Men vis han gør hende noget så.... Jeg nået ikke at tænke mere for så faldt jeg i søvn.

Dig og mig? Ft. Marcus og martinusWhere stories live. Discover now