2 uger senere
(Carolines synsvinkel)
"skat du skal op nu, Amalie er her lige om lidt" høre jeg min mor råbe. Og bare lige så i ved det så er Amalie en fra min klasse, men også in bedste veninde. Jeg går nedenunder for at få noget morgen mad. "godmorgen" smiler jeg glad. "godmorgen har du sovet godt. Jeg nikker og sætter mig ned til bordet. Da jeg har spist ringer det på døren. Jeg går over og åbner. "Heej Caro" smiler Amalie. "Heej Malle, har du kostumerne med?" "jep" vi går op på værelset og tager kostumerne frem. Vi skifter og ligger vores makeup og sætter vores hår.
(Malles kostume)
(Carolines kostume)
Vi valgte at vi bare krøllede vores hår ledt og en naturlig men stadig flot makeup.
Da vi er færdige går vi ned og henter alle vores karameller. vi går over mod skole. Vi kommer hen til Marcus og Martinus's hus og de står og venter på os som vi har aftalt. "Hej skat" Råber Malle og jeg i kor. "Hej smukke" råber de i munden på hinanden. Altså Malle er kærester med Marcus og jeg er jo med Martinus. Da vi kommer der over giver de os elevator blikket. "Woaw" mumler de. Vi begynder og grine og går alle fire mod skolen. Da vi kommer der ned får vi afvide hvordan dage kommer til at forløbe.
(springer lige skoledagen over)
Vi kommer hjem til Martinus og går op på Hans værelse. Det har været så fedt. Og imorgen er det min fødselsdag. Jeg glæder mig til at hygge mig med min familie, m og m og Malle. Vi skal ikke lave det helt store. Lige nu sider Martinus og jeg og ser film. Det er ret sendt da vi også lige har været til afslutnings fest. Jeg mærke at der er nogle der kigger på mig. Jeg vender mig om og kigger lige op i et brune øjne. Martinus's øjne. Han læner sig ned mod mig og kysser mig. Jeg kysser selvfølgelig med. Det udvikler sig til en stille snav. Han trækker sig og siger. " Nej hvor er du dog dejlig. Jeg elsker dig højere en himlen." "i lige måde skat" Han smiler og giver mig et kys. Vi trækker os og ligger os ned og ser filmen. Jeg falder stille i søvn.....
STAI LEGGENDO
Dig og mig? Ft. Marcus og martinus
FanfictionHvad sker der når Caroline møder to drenge? Bliver den ene mere end en ven? Og hvad siger hendes familie til det? Og hvad med hendes brødre? Hvad der sker det finder du kun ud af på en måde. Og det er at læse den😂 Jeg håber i vil læse bogen❤️