Hjemme hos Martinus...

75 5 0
                                    

( Martinus's synsvinkel)

Caroline og jeg sidder oppe på mit værelse og snakker. Jeg kan ikke lade hver med at kigge på hende. Hun er helt vildt sød. Jeg tror jeg er forelsket, men hvad hvis hun ikke har det på samme måde som mig? Jeg tør ikke sige det til hende for jeg er bange for at jeg mister hende. Jeg håber hun har det på samme måde som mig, men hvad nu hvis hun ikke har? Jeg håber jeg snart finder ud af om hun kan lide mig. "Spiser du her" Høre jeg en sige. Det var min mor. Caroline kiggede over på og jeg nikkede til hende som i at det må hun meget gerne. Vi skal have taccos. Min livret.

Da vi havde spist gik vi op på værelset igen. Vi lå og så en film på netflix. Det er den bedste film jeg nogen sinde har set. Eller faktisk fuldte jeg ikke så meget med i filmen fordi at jeg havde mere travlt med at kigge på Caroline som havde lagt sig helt ind til mig. Det var fantastisk at have den smukkeste og sødeste pige i hele verden ligende i mine arme.

(Carolines synsvinkel)

Jeg havde fået lov til at spise med og det var så hyggeligt. Nu lå jeg i Martinus's arme og så film. Han er helt fantastisk. Jeg tror jeg er blevet forelsket i ham. Jeg håber at han også kan lide mig, men inderst inde ved jeg godt at det aldrig kommer til at ske. For sådan en fantastisk fyr som kunne aldrig falde for en pige som mig... Jeg lukkede øjnene og faldt i søvn i Martinus's arme.

( Martinus's synsvinkel)

Filmen var slut og Caroline var faldet i søvn. Jeg to mit tøj af og lagde mig ned igen med armen om hende. Vi lå helt tæt. En fantastisk fornemmelse gik igennem min krop. Jeg lukkede øjne og faldt i søvn....

(Marcus's synsvinkel)

Vi var færdige med at spise og jeg gik op på mit værelse. Caroline og Martinus er helt vildt søde sammen. Lige nu ligger de og ser film. Nu tænker du sikkert hvordan ved du det? Jeg ved det fordi at Martinus har lagt op på sin private snap at han så film så... Caroline er rigtig sød og også pæn men hun er kun min veninde. Eller hun er faktisk ikke kun min veninde hun er min bedste veninde. Jeg er forstår ikke hvorfor de ikke bare siger det til hinanden, for en hver idiot kan da se at de er helt skudt i hinanden. De eneste der ikke kan se det er dem selv. Jeg er blevet ret træt så jeg tog mit tøj af og lagde mig i seng...

_____________________________________

Hej allesammen

Jeg håber i kan lide min bog. I må meget gerne skrive nede i kommentaren om hvad i synes om bogen.

Dig og mig? Ft. Marcus og martinusNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ