Ertesi gün erkenden kalkıp evin içinde Frank'ı aramaya başladım. Bunu yaparken yine yan odalardan birinde Danny'le yada adını bilmediğim bir başka korumamla yiyişmediklerini umdum. Böyle durumlarda gerçekten zorluklar çıkabiliyordu. Ne kadar Frank ile birbirimize bakıp kıkırdama krizine girmemeye çalışsak da biz kötü adamlardık-böyle durumlarda ciddiyeti elden bırakmamak gerek. En sonunda onu mutfakta yanından kırıtarak geçen genç bir korumanın arkasından sırıtarak bakarken yakaladım. Koruma beni görmeden çıkıp gitti.
Yüzümü buruşturarak "Off sabah sabah bu enerjiyi nerden bulduğunu anlamıyorum." dedim.
Bana halinden memnun hyarım gülümsemesiyle bakıp "Sana da günaydın patron, sanırım tezgahta duran yeni sıkılmış portakal suyunu da sabahki enerjime borçlusun." diyerek göz kırptı.
Gidip ona sarılıp iki yanağından da öperek "Gay olmasaydın şimdiye seni kapmış olacağımı biliyorsun. Ayrıca etrafta korumalar yokken bana böyle seslenmene gerek olmadığını da." deyince "Belkide bu yüzden gay olmuşumdur" diyerek kahkahayı bastı. Gülerek koluna yumruk atıp portakal suyumla masaya oturdum.
"Senin şimdiye kahvaltını ettiğini varsayıyorum, öyleyse durum raporunu vermeye başlayabilirsin".
"Tonny ile ilgili yeni haberler var."
"Bir bakalım, işin içinde başkalarının olduğunu tahmin ediyorum. Tonny'yi bizim dikkatimizi dağıtmak için yollamış ve dikkati üzerine çekmemek için onu kullanmış belki de. Bu onun bizzat anlaştığı biri de olabilir aracılarla itekleyen biride. Gerçi bizzat konuştuğu biri olsaydı soruşturmada öğrenirdim. Adam acayip korkak-ve yine bu sebeple de anlaştığı biri varsa söylemeyecektir. Belkide biz yeterince korkutamadık.Bu aralar onu bir ziyaret etmeliyim...Frank ağzını kapatır mısın?"
"Bunca sene geçmesine rağmen senin bu haline hala alışamıyorum, evet haberler bunlardı ancak bunları öğrenince Tonny'ye bir ziyarette bulundum ve öğrendiklerim seni şaşırtabilir."
Yerinden kalkıp heyecanla önümdeki sandalyeye geçip oturdu ve ellerini birleştirerek anlatmaya başladı."Adam hiçbirzaman onunla doğrudan görüşmemiş hep aracılarla seni oyalamasını dikkatini üstüne çekmeni istemiş hatta ona bunun için yüksek miktarda meblağ vermiş. Tonny adamın amacının ne olduğunu bilmediğini ve bu olaydan sonra birdaha arayan soranın olmadığını söylüyor. Zaten elinde bir iletişim adresi de yok. Görüşmeler ilki telefonda-gizli numaradan, diğerinin de karanlık bir mekanda yüzyüze gelinmeden parayı almak için yapılmış."
"Ya da kadın"
""Ne?"
"Bir kadın da olabilir, şuan bunu bilmiyoruz."
Önce birşey diyecek gibi olduysa da sonra sustu.
"Dahası var, adamın-yada kadının lakabı kulağıma geldi, kendisine Melez diye hitap ediyorlar. Yalnız sordum araştırdım ve yakınlarda burada öyle isimde birine rastlamadım. Kimse adını duymamış, onu görmemiş. Sorduğum adamlardan biri konuşmak bile istemedi resmen kaçtı. Anlayacağın adam bu camiada senden gizemli çıkan neredeyse ilk insan."
Beklediğinin aksine gülümsedim. Endişelenmem gerekiyorduysaydıda şuan endişelenmiyordum. İşte bu bir ilkti-belkide dengim sayılacak biri, yeni bir eğlence. Kelimeler ağzımdan döküldü "Oyun başlasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CARMEN (Karanlıktakiler1)
RomanceCarmen geçmişte yaşadığı travmatik olaylar sonucunda birgün içine düştüğü cehennem çukurundan çıkmayı başardığında, tek bir şey düşünür -bir daha asla kimseden korkmayacağım. Yıllar sonra sahip olacağına asla inanmadığı bir güce ve sayısız kimliğe s...