Emir ben dicleyi odasına götüreyim."dedi. Sert bir şekilde " hayır " dedim ege biraz zorladı ve fırat dicleyi kucağına aldı uyuyordu zaten ama mırıldandı anne diye o zaman ağlamaya başladım eski haline gelmesi zor olacaktı...
Ege ve Fırat ,Dicleyi bırakıp gitmişlerdi .annem ve ben endişeli endişeli düşünürken " pattttt" diye bir ses geldi hemen Diclenin odasına gittik.Hayır olamaz yine mi ? Dicle yine intihar etmeye kalkışmıştı camı kırıp bileğini kesmişti " Dicle " diyen annenin sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp hastaneyi ve piskoloğunu aradım. 5-10 dakika sonra ambulans geldi.Annem ve Dicle ambulansla bende annenim arabasıyla hastaneye gittim yine o eski günlere dönecek diye korkuyordum.
2005 3 Mart Basra körfezi
Dicleden..."Anneee" dedim. "Efendim tatlım " dedi annelerin bi danesi " anne giyemeydim. Gelsene" dedim. "Tamam tatlım geliyorum" biras sonya annem gelydi." ver bana elbiseni giydirim yoksa geç kalacağız" veydim anneme ve giydirdi annem " anne biz neden Basya denen yere giydeceğis" dedim. "Çünkü bizim babanla çalıştığımız yerin doğum günü bugün " dedi. Biyas sonya babam " hadi bayanlar geç kalacağız " dedi. Ben hazıydım zaten gittim babanın yanına ve sayıldım boynuna, babam" prensesin gelmiş benim " dedi.bende " asıl piyenses daha hazır deyğil" dedim babamla beyabey güldük.
Sonunda annem de gelmişdi.
Ayabaya bindik ve teyzemleri de alıp heyp beyabey Basya denen yeye gittiyk.Annemle babam konuşurken Basya denen yerden karşıya geçmek için tekne kullanacağımızı duydum.
Tekneler hazırdı ama sadece her tekneye 3 kişi binebilirdi.babam annem ve bir adam bindiler. bende annemin uyarısıyla teyzemlerin teknesine bindiler.
Emiy ile biylikte etrafa bakarken annemin çığlığını duydum herkes onları sudan çıkarmaya çalıyordu onların peşi sıra büyük bir tekne yan devrildi anne diyerek ağlamaya başladım suya gömülüyorlardı.Annem beni gördü ve el salladı babamı görememiştim ve başka hiçbir şey hatırlamıyorum.FIRATTAN...
Dicleyi eve bıraktıktan sonra egeyle eve gelmiştik. İçimde bir sıkıntı vardı niye bilmiyorum.Tam yatağıma gidecekken emiri aramak geldi aklıma ve aradım telefonu açar açmaz" senin yüzünden oldu neden yaptın ha neden sende aynı kazada onun gibi babanı kaybetmedin mi ?" dedi. Ne alaka babam, babamla nasıl aynı durumda? Diye düşünürken Emir ben cevap vermediğimden sustu ve alo dedi cevap verdim. Emir "dicle senin yüzünden az daha intihar ediyordu " dedi.nasıl yani benim yüzümden neden intihar ediyodu." emir hangi hastanedesiniz " dedim hastanenin adını söyledi ve telefonu kapatıp hemen hastaneye gittim." Emir ne oldu di- "devamını getirmeme izin vermedi bizim yaşlarımızda tatlı bir kız bana bişey anlatacağını söyledi galiba Dicleyle ilgili bu nedenle onun gösterdiği yere gittik.( koridorun sonundaki sandalyelerin olduğu yere)
Beraber oturduk." meraba ben ayla diclenin çok yakın arkadaşıyım..."Nasıl yani ya benim babamın vefat ettiği o kazada diclenin annesi ve babası da vefat etmiş bu nasıl olur.ayla herşeyi anlattı ama hala şoktayım ben nasıl birşey dedim öyle inanmıyorum ya nasıl olur bu ?
Aylayla beraber Emir ve Hülya ablanın yanına gittik.Hülya abla Diclenin yanında ben ,emir ve ayla koridorda brkliyoduk emirin bana neden çok kızdığını yeni anladım çok haklı.
Hülya abla odadan çıktıktan sonra ben çıkış işlemlerini yaptırdım. ayla ile hülya abla ben, emir ve dicle başka bir arabada gittik.Evlerine geldiğimizde dicle hala uyuyodu emir dicleyi kucağına alacaktı ama yaylanın da uykuda kaldığını görüp o aylayı ben dicleyi odaya götürdüm. galiba ayla ve emir arasında bir şeyler vardı.daha sonra eve gittim acaba dicleler yatın okula gelirmiydi? Ne yapsaydım ya dicleye yaşttıklarım sonrasında kendini toparlayamayacakmış bir süre Ayla dedi.ben bunları düşünürken uykuya daldım.
Sabah kalkar kalkmaz arabayla diclelerin evinin önüne gittim.çok erken gelmişim.
Bu ses ne ya gözümü açtım oha uyuyamı kalmışım .
Karışımdaki emir hemen arabanın penceresinin açtım." ne araıyosun sen burada hala ne istiyorsun FIRAT" dedi bende " bişey istemiyorum ben bilmiyordum özür dilerim" dedim." dicle senden özür mözür istemiyo hadi git artık bir daha da
Asla ve katiyen gelme buraya anladınmı gelme" dedi kaşlarını çatarak bende" yapma emir dicleyi benden korumaya mı çalışıyosun Bir hata yaptım ve düzeltmek istiyorum " dedim.emir daha fazla sinir oldu ve" evet senden koruyorum ayrıca bir hata ne ya senin bir hata dediğin şey diclenin hayatına maal oluyodu" dedi. Bişey diyemedim tam ağzımı açıyordum emir konuşacağımı anlamış ki " fırat dicle senin bir geceliklerine benzemezzz" dedi " ne diyosun sen emir ben öyle bişey için mi geldim sence hatamı düzeltmeye geldim ben" dedim çok sinirlendim ne diyodu bu çocuk böyle!!!
Sinirle arabayı gazladım ve sahil kenarına gittim.biraz nefes aldıktan sonra dicleyle konuşmak gereği duydum ve yeniden arabama gazlayıp evlerine sürdüm diclelerin bir sokak sonrasına arabamı park ettim emir ve hülya abla bilmemeliydi zaten izin vereceklerini de sanmıyorum o zaman kapıdan değilse nerden girecektim evlerine ???Buldum pencereden girerim bende.....
Uzun uğraşlar sonu girmiştim sessizce uyuyodu uyandırsam olmaz EE o zaman deneme kalmadı gözlerini açtı hemen ağzını tuttum ve " sadece seninle konuşmaya geldim sakin OS " dedim. Gözleri baya açılmış bir şekilde kafasını salladı bende yavaşça ekimi serbest bıraktım hiç bişey demedi ve yatağından doğrulmaya çalıştı yapamadı yardım ettim aniden kolunu çekti bu kadar nefret ediyordu demek bıraktım." konuştuktan sonra defolup gideceksin evinden" dedi sertçe biraz düşündüm." dinliyorum " dedi anlat hadi der gibi bende başladım" ben.... bilmiyodum özür dilerim.....yani seni üzmek istemezdim..." dedim kekeleyerek " yani bir özürle geçiyo mu? " dedi. " hayır asla geçmiyo senin ailenle beraber benim babamda vefat etti " dedim. " bundan sonra bu şehirde yaşamayacagım...." dedim şaşırdı beklemiyordu galiba devam ettim " seni veya emir ve hülya ablayı asla rahatsız etmeyeceğim " dedim. Hala şaşırmış bir şekilde duruyordu. Gitme zamanım gelmişti kalktım ve arkamı dönüp girdiğim pencereye doğruldum." GİTME " dedi o mu yaniarkamı döndüm....
ArkadŞlar yorumlarınız ve voteleriniz için teşekkür ederim...
Sizleri çooooooook SEVİYORUM....
Diğer bölümde görüşmek üzere....
BAYyyyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASRA KÖRFEZİNDE
Teen FictionFırat ve Diclenin hikayesi korkunç bir kaza ile başlar onlar Basra körfezindeki kazadan kurtulanlardır. Basra körfezinde başlayan bu aşk yine basra körfezinde sona erecektir...