OKULUN İLK GÜNÜ

61 10 16
                                    

DİCLEDEN...

Sabahın bu saatinde yine karga  sesli çalar saatimin zoruyla uyanmak zorunda kaldım.

Ama daha kötüsüde  Emir beyi
nasıl uyandıracaktık.
Ölse bu saatte uyanmazdı.

Ne olurdu bir gün de beni o Kaldırsın, yok olurmu öyle
şey Emir beyin uykusu çok önemlidir.

Ben yine daldım kendi kendime gidip emiri kaldirim en iyisi  "kuzennnn hadi uyannn".Kapıyı çalıyom tabi duymuyo yine çaldım yine duymuyo içeri girdim daha doğrusu daldım  " emir Aylaaaaa geldi" dedim a yı uzatarak.

   Yataktan fırlayarak kalktı ve  " ne  nerde o yarın gelmiyomudu " dedi yarı
açık  yarı kapalı gözlerini buruşturarak." ıııı bende onu diyorum yarın gelecek" dememle kafasının altındaki yastığı atarak " seni bu sefer gerçekten dövecem Dicle" dedi. Ama ben çoktan çıkmıştım odadan odama
gidip üzerimi  giydim.
"hadi çocuklar kahvaltı hazır" diyen canım teyzemin sesiyle aşağıya indim.

Arkamdan gelen Emirden kaçarak. "Günaydın tezecimmm" dememle teyzemde " Günaydın tatlım " dedi.emir de " günaydın anne " dedikten sonra kahvaltımızı yapmaya başladık.

Tabi bu sırada masada bana      ölümcül bakışlarını atan Emir eksik olmadı ve başladı söylenmeye " anne ben bugün gitmesem de Ayla buraları fazla bilmez onu hava alanından alsam" dedi.tabi ben atladım " ben de okula  gitmemm bende gelecem" dedim.

Ve tayzemden beklediğimiz cevap geldi" olmaz çocuklar kızı rahat bırakın bi evine yerleşsin. Hem ben işe geç kalıyorum gitmem lazım hadi bay" dedi ve bizi öpüp gitti bizde birkaç dakika sonra çıktık evden.

Okulun ilk günü ama sorun değil benim için
Emir var hem yarında  okula Ayla gelecek ha ayla demişken çok iyi arkadaşımdır.tatlıdır ve bizimki(emir) onu seviyo aylada onu ama bir türlü seviyom demediki kıza kız mı teklif etsin olacak şey mi ?

Neyse zaten bizim okula gelecek o da bu defa yaparım aralarını. Sessiz geçen yürüyüş bitti ve biz okula geldik.  Aslında  "Yeni arkadaş"  sevmem ama bide sevdimmi hiç ayrılmam yani okulun ilk günüya ondan.

"hangi sınıftı bizim sınıfımız Emir" Emir biraz düşündü sonra " 11/A " dedi beraber sınıfa doğru yol aldık.İlk günden geç kalmadığımızı görmek mutlu etti beni.
Sonunda gelmiştik be sınıfı bulmak biraz uğraştırmıştı hemen C sırasının en arkadan bir önüne oturduk.

" Dicle ben bi su alıp geleceğim "
Diyen emire tmm  anlamında başımı salladım."
sende istermisin" dedi " teşekkür ederim  sağol" dedim ve gitti. Yüksek bir sesle konuşan bir salak sıranın en arkasına geçti, galiba sağırdı.

Hocada ilk günden geç kaldı neyse ben de o sırada aylaya mesaj attım - indin mi ? - bir kaç dk sonra mesaj geldi - indim knk - demiş.bende fazla uzatmadım eve gidip  dinlensin diye .emir neden hala gelmemişti ki, bakmaya karar verip aşağıya indim...

Telefonum çalıyodu açtım Emir " Ben aylayı eve koyup geleceğim " pislik ya nasıl beni burada bıraktı " sen niye bana söylemiyosun bende gelirdim hem teyzem iz-"
Devamını getirmeden kapattı ya
Ben ne yapcam? Derken hoca geldi  derse kalmak zorunda kaldım.

İsimlerimizi soruyor da zaten benimkisini biliyor.sıra bendeydi hoca gülümsedi bende gülümseyerek " Dicle Karahan" dedim sabahki sağır konuştu "fırat  Arslan" dedi yüksek sesle         galiba hala sağır. Bizi de sağır sandığından böyle konuşuyor.

Eni sonu bitti ders ohh be....
Ders bitti de ben ne yapcam ne Emir ne de Ayla yok biz hep beraberdik  şimdi onlar olmayınca çok sıkıcı.

Neyse biraz müzik dinlemek en iyisi....

Kulaklığımı taktım ve müzik  dinlemeye başladım.

Kulaklığım olmasına rağmen o Sağırın sesi hala geliyor.Bence buna bizim sağır olmadığımız hatırlatılmalı. Ama NAZİKÇE

"Biraz sessiz konuşur musun???"

BASRA KÖRFEZİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin