" seni veya emir ve hülya ablayı asla rahatsız etmeyeceğim " dedim. Hala şaşırmış bir şekilde duruyordu. Gitme zamanım gelmişti kalktım ve arkamı dönüp girdiğim pencereye doğruldum." GİTME " dedi o mu yaniarkamı döndüm....
"Anlamadım" dedim." gitme " dedi. Ve gözleri doldu hayır ağlamsın ne olur ağlamasın dedim ama ağlayarak " baban için üzüldüm" dedi.yanına gittim ve önce gözyaşlarını elimle sildim sonra sımsıkı sarıldık birbirimize kulağına " bende ailenin içim üzgünüm "diyerek fısıldadım
Daha sonra birbirimizden ayrıldık. Bana yataktan iyice doğrulup yeşil gözleriyle bakarak " nereye gidiyorsun daha seni merdivenlerden iteceğim , heralde kayıtsız kalacağını sanmadın." dedi hafif gülümsemeye çalışarak bende aynı şekilde gülümsedim. " benim gitmem lazım artık yani eve gitmem lazım geç oldu yarın okulda görüşürüz" dedim."görüşürüz merdivenlerde dikkatli ol " dedi.
Zorda olsa pencereden aşağı inmeyi başardım ve eve gittim. Sonra odama gidip rahat bir uykuya daldım.
Dicleden...
Dün fırat odama pencereden girdi biraz konuştuk ve sonra gitti.
Babası da annem ve babamı kaybettiğim kazada vefat etmiş.
Bu düşüncelerden kurtulup elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya mutfağa indim daha teyzem ve emir uyanmamış zaten yorgunlar son günlerde yaşananlar onları da çok üzmüştü.Onlar uyanmadan kahvaltıyı hazırlıyayım diye düşünerek başladım hazırlamaya...
20 dk sonra herşey hazırdı. Vay canına çook güzel olmuş...
Şimdi sıra teyzemleri uyandırmakta yukarı çıkıp ilk önce teyzemin yanına giderek kapıyı çaldım " teyze hadi uyan !!!" dedim sonra tekrar kapıyı çalarak " teyzeee" dedim e' yi uzatarak.teyzem " Tmm tatlım uyandım geliyorum " dedi.bende emirin odasının yanına giderek " emir okula geç kalacağız hadi uyan" dedim. Ses tabiki yok kapıyı açtım ve "emir hadi uyan bak bugün ayladaaa gelecek okula " dedim.gözlerini ovalayarak hem de yavaşça ovalayarak " bugün istersen biraz daha dinlenme yatın gideriz" dedi. Demek beni düşündüğündenmiş ayla dedim hiçbir tepki vermedi." gerek yok emir ben iyiyim hadi kalk sen şuna ben gitmek istemiyom desene " dedim ,gülerek.ama emir gülmeden " tmm sen çık bende şimdi iniyorum" dedi. Emirle okula giderken konuşmam lazım çook kötü gözüküyo. Ama şimdi aşğıya inmem gerekiyodu.aşağı indim teyzemde aşağıya inmişti." günaydın teyze " dedim gülümseyerek oda aynı şekilde " günaydın tatlım , kendini nasıl hissediyosun " dedi. Bende " iyiyim teyze sorun yok " dedim beraber oturduk masaya ve çayları doldurdum teyzem gülümseyerek " güzel kahvaltı hazırlamışsın ellerine sağlık" dedi. Bende "afiyet olsun " dedim .emirde sofraya geldi ve oturdu hala biraz solgundur demekki ayla ile ilgili bir sorun vardı.teyzem bizden önce çıktı bizde birkaç dk sonra evden ayrıldık. " emir...ayla ile ilgili bir sorun mu var ?" dedim.bana döndü ve " bana karşı kırgın gibi bilmiyorum... Bir hata da yapmadım " dedi." sen merak etme ya bugün konuşurum öğrenirim " dedim. Kafasını salladı.Okula girdik sessiz bir yolculuktan sonra. Sınıfa girdik aylarda gelmişti yanıma geldi o da emir gibi düşünceliydi.bu sırada bende göz ucuyla fırata baktım daha gelmemişti acaba neden...
Ayla " günaydın " dedi. Emir " günaydın " dedi ve gitti bende günaydın dedim ve sıramıza oturduk emir de bir ön sıramıza çantasını bırakıp kapıya yöneldi bu sırada aylada ona bakıyordu " emir... nereye " dedim .döndü ve " işim var ilk derse girmeyeceğim" dedi ve gitti.ne işi var bile diyemeden. Aylaya döndüm ve tam konuşacaktım hoca girdi neyse tenefüste konuşurum dedim ve önüme döndüm.
Ders coğrafyaydı iğrenç nefret ederim...
Dersin sonlarına doğru kapı çaldı ve içeri girdi bu fırattı fırat hocanın yanına gitti ve " hocam müdür yardımcımız nihat hoca Dicleyi çağrıyor " dedi. Ne benimi çağrıyomuş ?niyeki? hoca izin verdi ve sınıftan çıktık fıratla ." Fırat neden çağrıyo hoca biliyomusun " dedim. " bende yeni okula geldim sınıfa geliyodum nöbetçi öğrenci söyledi ikimizi çağrıyomuş bilmiyorum "dedi .
Hocanın odasını önüne geldik ve kapıyı çalıp içeri girdik. Emir de buradaydı neden ki ? Hoca bana gülümsedi ve " hadi gelin çocuklar oturun" dedi.önündeki koltuğu göstererek .oturduk beraber.hoca " dicle bir olay olmuş geçmiş olsun " dedi.bende " sağolun " dedim . neden çağırdığı belli oldu demek emirin işide buymuş." istersen disiplin uygulaması yapılabilir" dedi hoca bende ilk önce emire baktım emir kafasını salladı kabul et dedi yani sonra fırata döndüm kafasını eğmişti ne yapacaktım doğrusu kabul etmekti ama fırat bilerek yapmadığını söylemişti...
Merhaba arkadaşlar...
Bölüm biraz gecikti ama 8.sınıf işte teog falan gerçekten zor oluya inşallah beyenirsiniz...
Sizi çoooook seviyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BASRA KÖRFEZİNDE
Novela JuvenilFırat ve Diclenin hikayesi korkunç bir kaza ile başlar onlar Basra körfezindeki kazadan kurtulanlardır. Basra körfezinde başlayan bu aşk yine basra körfezinde sona erecektir...