Zaza és Zozo (boszorkánytábla)

363 18 0
                                    

Hogyha a Ouija-tábla a Zaza vagy Zozo nevet betűzi ki nekünk, akkor érdemes odafigyelni, mert semmi jót nem jelent.

Még a médiumok és a kutatók sem tudják pontosan, kikre utalnak a nevet, de minden jel arra mutat, hogy a Zaza nem más, mint Lola Zaza, a híres (fekete) mágus, spiritiszta és sátánista Aleister Crowley lánya.

A másik eshetőség szerint, egy zsidó kecskedémon, azaz nem más, mint Azazel. Bármelyik verzió is legyen igaz, ha a tábla a Zaza nevet dobta, akkor készülhetsz is az atrocitásokra.

J. David már találkozott is ilyen esettel. Egy kedves barátja és annak a férje új házba költöztek. Néhány héten belül a háztartási eszközök megkerülgetek, minden elkezdett tönkre menni. A házaspár pedig állandóan levertnek, energiátlannak érezték magukat. Zsályával és gyertyával elfegyverkezve vágott útnak azzal a szent céllal, hogy majd ő kiűzi a gonoszt a házból. Mikor leült a dohányzó asztalhoz, az üveg alatt felfedezte a régi, házi készítésű Quija táblát, amelynek sarkába a Zozo szót festették. Elmagyarázta nekik, hogy ez nem egy díszítő elem az asztalban, hanem egy ajtó. Így hát a tábla a megfelelő ceremóniák között megsemmisítésre került.

Két dolog biztos. Ha Quija táblával dolgozol, mindig zárd le a beszélgetést, csukd be az ajtót a szellemek előtt, küld vissza őket. A mutató legyen a viszlát feliraton és egy űző, elbocsátó ima sem jön soha rosszul soha.

A másik pedig, ha ezt a két nevet adja ki neked a tábla, biztos lehetsz benne, hogy beköltözött hozzád a Gonosz.

Sosem Vagy Egyedül ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ