Egy Kis CREEPYPASTA 3

184 13 0
                                    

  Azt kérdezte, hogy miért lélegzek olyan nehezen. Nem én voltam. 

A lányom egész éjszaka sír és sikoltozik. Meglátogattam a sírját, kértem, hogy hagyja abba, de az sem segítet.

  Mosolyogj. Sokkal jobban vagy. Mosolyogj szélesebben. Most még jobb. Tépd le bőröd a vigyorgó koponyádról. Ugye, hogy mennyivel jobban vagy?

  Valaki azt mondta, hogy álmunkban átlagosan nyolc pókot nyelünk le. Ez nem igaz. Nem számít minden pókszabású póknak. 

 Ami nem öl meg, mindig látni szeretne téged egy kicsivel tovább szenvedni.

Ahányszor harangszót hallasz, egy angyal szárnyakat kap.Ahányszor sikolyokat és rágcsálást hallasz, egy angyal ebédel.


  Egy férfi besétál egy bárba. A csapos nem látja. Senki sem látja. A férfi egy éve meghalt. A Bár hideg.  

   Nem tudok mozogni, beszélni, vagy lélegezni, ráadásul semmit sem hallok. Ha tudtam volna, hogy ez ilyen lesz inkább a hamvasztást választottam volna. 

 Ne félj a szörnyektől, csak keresd őket. Fordulj jobbra, balra, nézz bele a szerényedbe és kukkants be az ágy alá is. De soha ne nézz fel, nem szereti, ha meglátják.

  Sohasem megyek aludni, de mindig felébredek. 

 Elsőként odaérni egy autóbaleset helyszínére a legmegrázóbb dolog, amit rendőrként valaha átélhettem. De ma, amikor egy fiatal halott kisfiú az autóüléshez nyomódva kinyitotta a szemeit, rám nézett és kuncogni kezdett, amikor megpróbáltam kirángatni az autóból tudtam, hogy az lesz az utolsó napom szolgálatban.

  Minél többet hordom, annál jobban illik hozzám. Olyan szép bőre volt. 

 

Sosem Vagy Egyedül ✔Where stories live. Discover now