Ouija történetek

588 22 0
                                    

A Halál Ideje

  Általános módszer, hogy olyan kérdéseket teszünk fel a táblának, amikre csak mi magunk tudhatjuk a választ. Ezek lehetnek születési dátumok, kor vagy utcanév. Sajnos nagyon sokan megkérdezik a táblától a haláluk idejét is. De jó is lenne tisztában lenni azzal, hogy mikor is halunk meg?
1994-ben Mick Levens egy csomó dátumot kapott a Ouija táblától. Ebbe beletartozott házassága, lányának születése és apjának halála is. Teljesen meg volt arról győződve, hogy a tábla képes előre jelezni a jövőt, ezért megosztotta bátyjával, Kevinnel, hogy az mikor is fog meghalni. A fiú először nem hitte el a próféciát, de később Kevin is tesztelte a táblát, és ő is hinni kezdett a jóslatokban. Kevin ezek után csak azzal foglalkozott, hogyan is kerülje el közelgő halálát, amely pánikba és paranoiába taszított. Hat hónappal a jósolt dátum előtt Kevin megölte magát.


 Egy személy teljes nevét

Hogyha a táblával dolgozol, akkor nem igazán jó ötlet a teljes nevedet kérdezni. Hogyha több, mint két ember dolgozik a Ouija táblával, akkor a lelkek felhasználhatják az energiát. Állítólag, ha valaki végigbetűzteti a nevét, akkor ezek a lelkek képesek hozzáférni a gondolataikhoz.


 Trükkök

Kísérletezőkedvű Ouija rajongók sokszor kérek arra a szellemeket, hogy mutassák meg a jelenlétüket. Oltsák le a villanyt, mozgassanak meg valamit, ami szintén nem a legjobb kérés. Állítólag a szellemek rengeteg energiát használnak fel a tárgyak mozgatására, így otthonunk teljesen megváltozhat, hogyha a kísértetek rátalálnak erejükre.  

  

Sosem Vagy Egyedül ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora