A film:
A Snedeker család tagjai 1986-ban nem sokkal a költözés után tudták meg, hogy új otthonuk alagsorában régebben hullaház működött. Ilyenkor mit lehet tenni? Naná, hogy a leglogikusabb lépés az egykori boncterem gyerekszobává alakítása. Néhány nap elteltével aztán – micsoda meglepetés! – a csapból dögszagú vér kezdett folyni, a kölyköket démonok terrorizálták, a legidősebb gyerek meg rémisztő szavakat vagdosott a saját húsába. De ez még persze csak a kezdet.
A 2009-es Kísértetjárás Connecticutban című film a legjobb bizonyíték annak a hollywoodi titkos társaságnak a létezésére, mely célul tűzte ki, hogy leforgatja a kísértetházas klisé összes létező variánsát. Ez a középszerű film csupán egy ponton különbözik a többitől: állítólag az egész borzalom valóban megtörtént.
A valóság:
Carmen Snedeker egy időben a létező összes fórumon elmesélte, hogy connecticuti bérleményükben egy raklapnyi túlvilági lény tört az életükre. Még azt is elregélte, hogy egy démon konkrétan megerőszakolta őt, mely szerintünk azért kicsit erős kifogás egy végigbulizott éjszaka utáni gyors menet kimagyarázására a felszarvazott férj előtt. A lakásba hívott démonológusok – a szkeptikusok állandó szekálásának kitett Warren házaspár – igazolták a történetet, majd kiderítették, hogy az egykori hullaház kórboncnoka a holttesteket különböző sötét szertartásokra használta fel.
A házaspár túlvilági szenvedéseit Ray Garton dolgozta fel egy 1992-ben íródott regényben, később pedig a Discovery Channel is leforgatta a történetet a hatásvadász „megtörtént!” felkiáltással. A ház tulajdonosa mindenesetre kikérte magának az egész sztorit, és elmondta, hogy a család majdnem két éve héderezett a bérleményben, amikor a szülők előálltak a horrorfilmbe illő mesével.
STAI LEGGENDO
Sosem Vagy Egyedül ✔
HorrorMindenféle horrorisztikus sztorikról olvashatsz. Többnyire csak igaz történetekről írok. SOSEM VAGY EGYEDÜL - csak erős idegzetűeknek Jó olvasást! the-anonim