Nincs még olyan csodálatos dolog, mint egy kisbaba nevetése. Kivéve, ha hajnali egy óra van és egyedül vagy otthon.
Egy vigyorgó arc bámult rám az ablakomon keresztül hajnali négykor. A tizediken élek.
Segíts, valami baj van a szememmel... Csak az egyiket tudom kivenni.
Amikor mosod a fogad reggel, észreveszed, hogy van néhány ujjlenyomat a tükrön. Mérgesen megfogsz egy törölközőt, és le akarod törölni. Nem jönnek le. Mikor egy kicsit jobban megnézed, rájössz, hogy az üveg másik oldalán vannak...
Aludni készülök. Amíg arcomat mosom, érzem, ahogy a feleségem mögém áll és a hideg ujjait a nyakamhoz érinti. Aztán meghallom, ahogy a szomszéd szobából kiabál. "Meddig leszel még bent?"
A lépcsőd tetején állsz remegő lábakkal az éjszaka közepén. Megpróbálsz erőt venni magadon, hogy lemenj és megnézd, hogy mi okozta azt a furcsa zajt. Aztán meghallod a hangot a hátad mögül.
Az anyám megvárta, amíg tizennyolc éves leszek, hogy elmondja, hogy volt egy fiatalabb testvérem, aki meghalt, amikor én csak két éves voltam. Nem igazán érdekelt, amíg meg nem találtam a dobozt az apró csontokkal.
Apa azt mondta, ha jó leszek, akkor továbbra is etetni fog. Bár nem tudom mivel, ha a nővérem kifogy a testrészekből.
Ha van üres szék a szobádban este, amikor alszol, egy szellem leül és figyel téged.
ESTÁS LEYENDO
Sosem Vagy Egyedül ✔
TerrorMindenféle horrorisztikus sztorikról olvashatsz. Többnyire csak igaz történetekről írok. SOSEM VAGY EGYEDÜL - csak erős idegzetűeknek Jó olvasást! the-anonim