1. „45 éves vagyok, a történetem idején viszont nagyjából 19-20 esztendős voltam. A barátaimmal egy unalmas kollégiumi estén döntöttünk úgy, hogy Ouija táblával dobjuk fel az estét. Először olyan általános kérdéseket tettünk fel, hogy: „Mi a neved? Hogyan haltál meg?" és hasonlók.
A Ouija tábla eleinte nem csinált semmit, ezért azt hittük, hogy valamit rosszul csináltunk. Hamarosan azonban az egyik haverom, aki igencsak türelmetlen alak, ordítozni kezdett és a falhoz vágta a táblát.
Szerencsére sikerült lenyugtatnunk, de ő ezzel ki is szállt a játékból. Mi tovább játszottunk, de a barátunk egyszer csak hisztérikusan röhögni kezdett és a haját tépte. Le kellett fognunk, hogy ne tehessen kárt magában. Ezek után soha többé nem nyúltam a Ouija táblához."
2. „Egy partin gyűltünk össze, amikor valaki elővette a Ouija táblát, és feldobta az ötletet, hogy játszunk. Sokan tudtuk, hogy hogyan kell vele bánni, tehát legyünk tisztelettudóak a szellemmel, akitől majd köszönjünk el.
A baj az volt, hogy az, aki kitalálta a játékot, elfelejtett elköszönni. Amikor a ház már szinte üres volt, akkor kopogást és gyereksírást hallottunk a pince ajtaja mögül. Nagyon megijedtünk, de összeszedtük a bátorságunkat, majd benyitottunk. Nem volt ott semmi, de a hölgy egy életre megtanult rendesen elköszönni..."
3. „Egyszer egyedül játszottam a Ouija táblával, de ennyi elég is volt! Mindenki szólt, hogy egyedül ne próbálkozzam, de senkire sem hallgattam. Először minden rendben volt, nem történt semmi, de később sikerült kapcsolatba lépnem egy Monica nevű kislány szellemével.
Nagyon kedves volt, én pedig nem féltem egy 14 évestől. A beszélgetés egyik pontján Monica elmondta, hogy a szomszédja ölte meg, és legyek nagyon óvatos, mert a szomszéd engem is meg akar ölni, ami fájni fog, szenvedni fogok, mert a gyilkos azt szereti. Soha többé nem beszéltem a szellemlánnyal, és szerencsére nem történt semmi baj."
4. „A barátaimmal mind felnőttek vagyunk. Az egyik nap összejövetelt tartottunk, amikor szóba került a Ouija tábla, ám néhányan szkeptikusak voltak a témával kapcsolatban. Egy éjjel elővettük a Ouija táblát, hogy kipróbáljuk, és ezzel megváltoztassuk a szkeptikus barátaink véleményét.
Egyikünk azt kérdezte a táblával, hogy a lelkek képesek-e megszállni minket, ez pedig nagy hiba volt, mert az egyik barátunk nagyon furcsán kezdett viselkedni a szeánsz után. Azt mondta, hogy öngyilkos szeretne lenni.
Sikerült meggyőzni, hogy maradjon éjszakára. Úgy tűnt, hogy sikerült megnyugodnia. Nem sokára sok akkori barátunkkal elvesztettük a kapcsolatot. Néhány év múlva kiderült, hogy az a barátunk, aki öngyilkos akart lenni, 2-3 héttel később tényleg megölte magát."
ESTÁS LEYENDO
Sosem Vagy Egyedül ✔
TerrorMindenféle horrorisztikus sztorikról olvashatsz. Többnyire csak igaz történetekről írok. SOSEM VAGY EGYEDÜL - csak erős idegzetűeknek Jó olvasást! the-anonim