A Hampton kastély kísértete

227 11 0
                                    

  A kép hatalmas vihart kavart 2003-ban. Eredetileg a Chicago Sun-Timesban jelent meg december 21-én. A Hampton kastély hírhedt volt a kísérteteiről, ám ez volt az első olyan felvétel, amelyen meg is jelent az egyik. Hiteles fotó vagy ügyes átverés? A szellemet a Hampton kastély biztonsági kamerája csípte el, mikor az a kinyíló ajtót csukta be. A biztonsági felvételt először a kastély biztonsági őre, James Faukes látta. Rémülten bámulta az áttetsző alakot. Borzalmas élményéhez csak ennyit fűzött hozzá: „Hihetetlenül kísérteties, mert az arca nem emberi." Faukes először azt hitte, valaki szórakozik vele, ám a korhű ruhát látva elgondolkodott, talán egy középkori lélek kísért az ódon falak közt. Egyértelműen nem sikerült bebizonyítani, hogy a felvétel hamisítvány volna, vagy átverésről beszélünk, ám néhány momentum arra utal, hogy igenis megdönthető a kísértet legendája. A felvételen jól látszik, hogy a szellem úgy viselkedik, mintha „szilárd" testtel bírna. A kezével, az ujjaival ragadja meg többször is az ajtót. A felvételen jól kivehető az entitás cipője is. Ki tudja, a túlvilágon divat lenne a tornacipő? Nem utolsó sorban pedig a lény arca ejti zavarba a szemlélőt. Sokak szerint emlékeztet Skeletonra, a rajzfilm figurára, mert a lény arca leginkább egy csontvázmaszkhoz hasonlít. A szkeptikusok valamint azt sem igazán értik, egy VIII. Henrik korabeli ember vajon honnan tudta, hogy működik egy modern tűzgátló ajtó? A felvétel ugyan decemberben került a nyilvánosság elé, októberben forgatták, ami a halloweent tekintve még érthető is lenne. Ki ne szeretne csíntevéseket tenni az ünnep közeledtével?  

 Ki ne szeretne csíntevéseket tenni az ünnep közeledtével?  

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Sosem Vagy Egyedül ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant