Co o was sądzą jako o parze?

2.4K 75 69
                                    

Bucky

Steve: Fajnie, że Buck ma dziewczynę. Dzięki niej staje się milszy.

Wanda: (y/n) jest urocza i cieszę się, że wspiera Jamesa. Pomaga mu normalnie żyć.

gościnnie Sam Wilson: Wreszcie. Już się bałem, że Stucky to prawda...

Clint

Natasha: Król i Królowa psikusów. Nieźle się dobrali.

Tony: Szkoda, że Clint był pierwszy, bo (y/n) jest naprawdę ładna. Ale życzę im szczęścia.

Steve: Z nimi na pewno nie będziemy się nudzić.

Loki

Thor: Jestem bardzo szczęśliwy, że mój brat znalazł sobie damę serca. Mam nadzieję, że jej nie skrzywdzi.

Tony: Ktoś wreszcie zapanuje nad Jelonkiem. Mam tylko nadzieję, że nie będą chcieli razem podbijać świata.

Natasha: (y/n) wydaje się być rozsądna. I nie wiem, jak to robi, że Loki się jej słucha.

Wanda

Pietro: Cieszę się, że Wanda znalazła kogoś, z kim jest szczęśliwa.

Steve: Nie wiedziałem, że Wanda woli dziewczyny, ale życzę im szczęścia.

Clint: Od razu widać, że się kochają. Mam nadzieję, że (y/n) nie skrzywdzi Wandy.

Wade

gościnnie Peter Parker: Wreszcie! Może teraz ten idiota przestanie mnie stalkować!

Vision

Bruce: Nie sądziłem nigdy, że Vision będzie odczuwał jak ludzie, ale jednak...Jestem dumny.

Tony: Mój syn ma dziewczynę!

Wanda: Może to dla (y/n) uczył się gotować. Uważam, że są uroczą parą.

Steve

Natasha: Cieszę się, że Steve znalazł sobie dziewczynę, która go rozumie.

Tony: Może wreszcie Steve przestanie być prawiczkiem...

Bucky: (y/n) to dziewczyna idealna dla Steve'a. Rozrusza go trochę i Kapitan może przestanie być taką cnotką 😉

Natasha

Clint: (y/n) to świetna dziewczyna. Mam nadzieję, że pomoże Nat okazywać emocje.

Bruce: Z początku zdziwiłem się, że Tasha ma dziewczynę, ale teraz rozumiem, że są dla siebie idealne.

Steve: Mimo, że nie okazują sobie publicznie uczuć, to widzę, że bardzo się kochają.

Thor

Loki: Nie rozumiem, jak taka mądra kobieta jak (y/n) może wytrzymać z moim br... z Thorem.

Bruce: Wyglądają na szczęśliwą parę.

Pietro: Szkoda, że (y/n) wybrała Thora, ale nie będę się wtrącał.

Pietro

Wanda: (y/n) jest urocza, ale nadal nie wiem, jak ona z nim wytrzymuje.

Clint: Speedy może i jest dziecinny, ale widać, że troszczy się o (y/n).

Tony: Dzieciak jest strasznie prędki, ale dzięki (y/n) może zwolni.

Tony

Loki: Muszę przyznać, że Stark ma niezły gust...

Steve: Teraz z pewnością wszyscy przestaną mówić, że Stony istnieje.

Bucky: Nie mam pojęcia, jak (y/n) może nie mieć ochoty zabić tego palanta.

gościnnie- Rhodey: Mam nadzieję, że (y/n) nie będzie żałować.

Bruce

Natasha: Są taką uroczą parą. Cieszę się, że Bruce ma kogoś i że jest to akurat (y/n). Są dla siebie stworzeni.

Tony: Nie wiem, jak Bruce'owi udało się poderwać (y/n), ale cieszy mnie jego szczęście.

Loki: Ciekawe jak długo zielony ją przy sobie utrzyma? Jest całkiem ładna, jak na śmiertelniczkę.


Avengers PreferencesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz