Jeg går videre bortover veien og og kommer til en stor butikk. Jeg sa jo til mamma at jeg skulle sjekke ut denne byen, så hvorfor ikke gå inn i en matbutikk. Når jeg kommer inn går jeg rett bort til sjokoladehylla. Ikke døm meg! Jeg elsker sjokolade. Jeg ser på hylla og for øye på en helt ny sjokolade. Freia melkesjokolade med små sjokolade og karamellbiter i seg. Kanskje jeg skal prøve den da? Ja jeg gjør det. "ehm, hvem snakker du med?" hører jeg en stemme si bak meg. Jeg snur meg fort rundt for å se hvem det er, men som den klumsete personen jeg er mister jeg balansen og faller rett på rumpa. "au" mumler jeg og ser opp. Og veit du hvem som står der? Nei det veit du sikkert ikke. Det er jo selveste nesten svarte øyne jo. Du veit han jeg kræsja inn i tidligere i dag? ja i alle fall, det er han IGJEN. "Hva sa du?" spør jeg. "Hvem snakker du med?" spør an igjen. Jeg ser på han. Ahah jeg føler at jeg ser ut som et stort spørsmålstegn akkurat nå, me så går det opp for meg. "Oj faen! Sa jeg det høyt?" skriker jeg nesten ut. Jeg får mange rare blikk på meg.... "Ehm ja det gjorde du" sier han litt lavere enn meg, hehe.. "Da snakket jeg med meg selv da" svarer jeg han. Han ser på meg før han snur seg rundt og begynner å gå ut av butikken. Nei vell ikke no hjelp opp fra gulvet. Ok, det er greit det. Rett før han går ut av døra roper jeg etter han "Hva heter du?". Han snur seg ikke, men plutselig roper han "Aiden" over skulderen sin. Jaja fint navn det da. Jeg skal til å reise meg opp fra gulvet på egen hånd, men så kommer det en jente med langt blondt hår og ganske naturlig ansikt (Ikke sånn proppa fult med sminke) og rekker meg hånden. Jeg tar tak i den og hun drar meg opp. "Takk" sier jeg til henne. "Bare hyggelig" svarer hun med et søtt smil i ansiktet. Jeg begynner å gå mot kassen, men så roper hun etter meg og sier at jeg glemte sjokoladen min. Jeg sukker og går tilbake for å hente sjokoladen. "Du foresten.. Vil du bli med meg hjem? Det ser ut som om du er ny og trenger noen venner" sier hun helt random. Wow er det så tydelig? "Ja, så lenge jeg for ha med sjokoladen min kan jeg være med på hva som helst" svarer jeg med et smil om munnen. "Så bra! da kan du møte vennene mine og" sier hun gira. Jeg bare ler en liten latter og følger etter henne til kassa. Jeg legger sjokoladen på båndet og betaler for den før jeg gå ut av butikken med hu jenta i hælene. Vent.. har hu egt sagt navnet sitt? Nei tror ikke det. "Jeg er Emma" sier hun som om hun skulle ha lest tankene mine. "Chloe her" svarer jeg med et smil. Hu begynner å gå mot parkeringsplassen. Hun går mot en rød lamborghini og setter seg inn. Er hu egt gammel nok til å kjøre? Jaja. Jeg setter meg inn og tar på meg beltet. Hun starter bilen og med en gang kommer sangen "Bad day" av Justin Bieber på. Hun begynner og synge og jeg slenger meg på. Til slutt ender vi med at begge to sitter her og synger for full hals med sangen på full guffe imens vi kjører nedover veien. Dette må jo være den perfekte venn. Jeg har liksom kjent henne i 30 minutter, og det føles allerede som om vi har kjent hverandre siden vi var 2. "Så har du noe gutt i sikte?2 spør jeg hun med et lurt smil om munnen. "Ehm, ja jeg har vel det..." svarer hu litt usikkert. "FORTELL" roper jeg. "ok, ro ned litt!" ler hun. "han heter Asher og er liksom en av de tøffe på skolen.. liksom badboyene. Eller som jeg kaller de fuckboyene" sier hun. "Så jeg tror ikke jeg har noen sjanse". Jeg ser på henne med et medfølende blikk og smiler til henne. "Han er også i gjengen til broren min, så det blir lit rart.. hehe" sier hun med et trist smil. Jeg gidder ikke å spørre om hvem broren er. Vi stopper utenfor et stor hus. Haha det er ved siden av huset mitt. Lol. "ahah vi er naboer" smiler jeg til henne. "nei, tuller du? er det du som har flyttet inn idet nye huset?" spør hun sjokkert. "nei jeg tuller ikke" ler jeg. "SÅ KULT" skriker hun. Hun går opp trappa til huset hennes og går inn. Jeg følger etter og plutselig er jeg inni huset. Det er nesten prikk likt vårt, men bare med andre farger. Og møbler selvfølgelig. Hun går opp trappa og videre inn på rommet sitt. Vi setter oss i senga hennes og begynner å se på Netflix. Endelig en som er like glad i Netflix som meg! YAS. Hun setter på TVD hvis du veit hva det er ahah. Tiden går fort og plutselig er klokka 21.30 på kvelden. Jeg setter meg litt bedre til rette og vi fortsette serien. Hvis jeg ikke tar feil nå har vi kanskje sett 10 episoder? Jeg veit ikke. Plutselig smeller døra opp så fort at jeg skvetter som bare faen og skriker et lite jenteskrik. "Emma! Hvor er PCen min?!" skriker en alt for kjent stemme. Prøv og gjette deg frem. Ja, du hadde rett. Det er Aiden. "Den ligger nede på stuebordet" sier Emma tilbake. Aiden ser på meg og får et ekkelt smil rundt munnen. "Er det lille frøken klomsekopp?" sier han og går ut. "Kjenner du broren min?" spør Emma. Hva Faen er det broren?! "Nei, jeg møtte han bare på matbutikken i dag.. det var sånn jeg falt." svarer jeg med en svak stemme.
Jada, dette kommer til å bli enkelt
Dette er den andre delen av boka og jeg håper du liker den så langt. Jeg kommer til å oppdatere vær dag hvis jeg får tid. Plis fortsett og les <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong feelings
Genç KurguChloe er 16 år og flytter fra Norge til New York. Hun starter på en ny skole, men det hun ikke veit er at dette skoleåret endrer livet hennes.