Otevřel své mnohobarevné oči a uviděl bílý strop. Cítil tlak na levém předloktí. Lehce nahnul hlavy doleva a ucítil prudkou bolest. Uviděl stojan se sáčky obsahujícího několik tekutin, které mu skrz hadičky prokapávaly do levé ruky. Bylo mu jasné, kde skončil.
O několik minut později se rozletěly dveře pokoje a dovnitř vešel vysoký muž s kufříkem v jedné a deštníkem ve druhé ruce. Sherlock moc dobře věděl, neemusel to tedy ani vyčíst z jeho tváře, že bude dost naštvaný.
„Bratříku?“ oslovil ho svým ostrým hlasem.
„No?“ řekl Sherlock, ačkoli jasně věděl, co ho čeká a vnitřně ho navíc hryzalo oslovení bratříku, jak on ho nenáviděl, to oslovení, ale svého bratra svým způsobem vlastně taky.
„Cos zase dělal?“
„Řešil případ.“
„Vyřešil jsi ho alespoň?!“
„Jo! A neříkej mi bratříku!“ odbyl ho Sherlock a začal raději pozorovat čistě bílý strop.
Jeho bratr si povzdechl a odešel pryč. Otevřenými dveřmi vešla sestra, vyměnila mu všechny hadičky a udělátka a pak zase odcupitala pryč. Sherlock se pro sebe pousmál, vyřešil ten případ, bylo to jasné, vůbec ty drogy nepotřeboval, aby dosáhl řešení. Ale měl narozeniny a byl vlastně tak sám. John byl někde u Mary a dokonce i ta Molly se o něj nezajímala. A tak si sehnal trochu heroinu, vždyť co, jemu ta troška neublíží. Pak zavolal Molly a ve stavu zdrogovanosti jí vyprávěl nesmysly i dlouho poté, co mu praštila s telefonem. V tu chvíli se Sherlock naštval, vpravil do sebe další nadměrnou dávku heroinu a láhev skotské.
Pak se začal protácet domů nejkratší cestou a to bylo vše, co si pamatoval. Pak už jen věděl o tom, jak se probudil v téhle běloskvoucí místnosti. Bratr je na něj možná naštvaný, ale to vždycky. John ho za ty drogy asi zabije a nedejbože Molly, bůhví co jí vyprávěl, však ona umí fackovat dobře. Ale podle něj tahle oslava narozenin nebyla zase tak špatná, však ostatní mu odpustí a narozeniny má jen jednou do roka...
Černovlasý muž se probral ve své vínově povlečené sametové posteli. Měl žízeň, takže se ještě rozespalý napil že sklenice na nočním stolku. Záhy však zjistil, že je plná octa, octa ve kterém plavou mušky. Byl to jeden z pokusů, které vymyslel když se nudil, v ložnici měl mušky a tak je chtěl zkusit takhle pochytat. Napůl poslepu došel do koupelny, pořádně si vypláchl pusu a napil se. Narovnal se od umyvadla a vyrazil zpět do ložnice, tam sebou plácnul na postel a unul zas.
ČTEŠ
Padesát narozenin
FanfikceSherlock svoje narozeniny slaví nerad, ale možná jen proto, že nejsou ideální. Každý si rád slaví po svém a každý si představuje ideální oslavu jinak, jak tu svoji, tak ideální oslavu pro někoho, koho znají...