M.A 1.BÖLÜM

51.8K 1.6K 295
                                    

Ne yapacağım şimdi kimliği belirsiz birine aşık oldum iyi mi? O partiye hiç gitmemeliydim hadi gittim peki neden o kişiyle dans etmek zorundaydım ki? Of hep Çilerin yüzünden oldu, tutturdu gidelim gidelim ah gittikte ne oldu kalbim bilmediğim birine aşık oldu.

Ah siz ne dediğimi anlamadınız değil mi? O zaman başa geri dönüyoruz 2 gün öncesi maskeli partinin olduğu gün.

2 gün önce

Dert yanmaktan o kadar bunaldım ki karşıma beni anlayan biri çıksa alnından öpeceğim. Akşam ki parti yüzünden bütün mağazaları Çiler ile dolaştım ama canım arkadaşım istediği elbiseyi bir türlü bulamadı. Neymiş o partinin en güzeli o olacakmış.

"Çiler bu mağazadan da almazsan seni burada bırakıp giderim haberin olsun."

Çiler beni duymayarak elbise seçmeye devam edince oflayarak gördüğüm ilk koltuğa oturdum. En azından o bakarken bende biraz dinlenebilirim değil mi? Çığlık sesi duymamla hızlı bir şekilde ayağa kalkıp nereden geldiğine baktığımda benim salak arkadaşım Çilerin bağırdığını anladım. Hızlı adımlarla yanına gittiğimde elindeki elbiseye aşkla baktığını gördüm.

"Herkesin sana bakmasını niye sağladığını öğrenebilir miyim?"

Çiler gülümseyerek " Elbiseye aşık oldum yanlışlıkla bağırmış olabilirim." Dediğinde gözlerimi devirdim.

"Dene ve al hadi gidelim kaç saat kaldı anca yetişiriz."

Çiler hızlı bir şekilde denemeden kasaya doğru yürüyünce bende peşinden büyük adımlar ile ona yetişmeye çalıştım. Çilerin aklına bir şey gelmiş gibi bana dönünce gözlerimi büyüterek geri adım attım. Sakın aklıma geleni söyleme olur mu?

"Sanada kıyafet bakacağız yıldız kaçmaya çalışma."

Oflayarak başımı yere eğerek ayaklarımı sürüyerek geri oturduğum koltuğa geri döndüm. Çocuk gibi ayaklarımı sallayarak gitmek istediğimi belli edercesine sallıyordum ama bizim deli kızın hiçte umurunda değildi. Birinin ayağına vurmam ile başımı yerden kaldırıp acıyla ayağını tutan kişiye baktım.

"Özür dilerim bilerek yapmadım."

"Çocuk gibi ne diye sallıyorsun ki ayağını? Hadi sallıyorsun diyelim neden etrafa bakmıyorsun?"

"Özür dilerim gerçekten."

Ne zaman indirdiğimi bilmediğim başımı yukarı kaldırıp yüzüne baktığımda gözlerindeki mavilik beni kendine hapsetmişti. Siyah saçları dağılmış ne kadar serseri bir duruş versede yumuşak yüzü ben serseri değilim diye söylüyordu. Hele o mavi gözleri beni benden aldı.

"Şimdide dilini yuttu arkadaş. Seninle uğraşamam."

Yüzüne daha fazla bakmama izin vermeden yanımdan gidince arkasından öylece baktım.

"Ne de tatlı çocuklar varmış arkadaş."

Göz hapsimden çıkınca oflayarak bu sefer Çileri aramaya koyuldum. Ne kadar oturmak istesemde bir an önce gitme isteğim daha ağır basıyordu. Elbiselerin içinde boğulmuş bir Çiler görmemle gülümsedim. Bu kız kadar alışveriş manyağı olsam kesinlikle ailem beni evden kovardı.

"Şuradan bir elbise alıp gidelim niye bu kadar bakıp duruyorsun ki?"

"Of yıldız kafamı karıştırma çekil şuradan."

İstemsiz bir şekilde ağzımdan değişik bir şey çıkınca Çiler sanki istediğini bulmuş gibi bir elbiseyi üzerime tutarak bakınca gülümseyerek yanımdan ayrıldı. Başımı onaylamaz bir şekilde sallayıp onu takip ederek kasaya gittim. Kendi elbisemi ben ödeyip mağazadan çıkarak diğer gereklileri alıp alışveriş merkezinden çıktık.

MASKELİ AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin