M.A 11.Bölüm

29.1K 1.1K 114
                                    


"Yıldız kalk artık şu yataktan bir daha geç kalkarsan telefonunu elinden alırım. Kime diyorum yıldız?"

Annemin telefonum için söylediği tehditi duyunca hemen yataktan kalkıp hazırlandım. Okul kıyafetlerimi giyinip odamdan çıktığımda karşımda bizim bıcırığı görünce gülümseyip boyuna gelebilecek şekilde eğildim.

"Güneş bir sorun mu var? Sen benim kapımda beklemezdin."

"Seninle birlikte kahvaltıya inmek istiyorum. Annem ben varken sana kızmaz."

Yanağını öpüp birazcık daha beklemesini lavobaya gidip geleceğimi söyleyerek banyoya yöneldim. Banyoda işlemleri bitirip çıktığımda güneşin elini tutup aşağıya indim.

"Ya anc- güzel kızlarım benim kalkmış mı? Hadi bakalım güzel bir kahvaltı yapın."

Şaşkınlıkla anneme baktığımda gülümseyerek mutfağa geri gitti.

"Ben sana dedim abla ben varken sana kızmaz."

"Sen çok biliyorsun hadi bakalım kahvaltıya sonra ben okula sende okula tamam mı?"

Başını sallayıp masaya geçince bende masaya geçip kahvaltımı yaptım. Acaba o ne yapıyor?

YAĞIZ'DAN

"Bak koçum yakalanacaksın sonra yıldız seni çiğ çiğ yiyecek bizde bunu zevkle izleyeceğiz."

"Öyle bir şey olmayacak mert. Bakın görürsünüz yıldız şu an benden hoşlanıyor değil mi? Bu oyuna devam ettiğinde bana sırılsıklam aşık olmuş olacak."

"Yıldıza oyun oynuyorsun yağız. Bu oyun çok kötü bitecek."

"Sen onu kendine aşık edicem derken sen aşık olmayasın?"

"Bir klişe cümlesi daha yok ne aşık olucam o kıza. İddiaya girelim mi?"

"Ben yokum çok saçma işler yapıyorsunuz. O kızdan uzak durmalısın yağız."

"Yoksan yokum demen yeter hakan bu kadar uzatmana gerek yok. Sen var mısın mert yoksa sende hakan gibi kaçıcak mısın?"

"Varım eğer aşık edemezsen arabanı alırım. Sen kazanırsan benim motoru alırsın anlaştık mı?"

Anlaştık diyip okul bahçesinde etrafa bakmaya başladım. Yıldızın giriş yaptığını görünce gülümsedim. O zaman oyun başlasın diyelim...

Canım okuyucularım çok özür dilerim. 😔 Elimde değil aklıma hiç bir fikir gelmiyor. Böylelikle geç yazıyorum. Aklıma geldikçe yazıyorum ve size paylaşıyorum. SuliSleeminho arkadaşımın Yeni bir kitap yazmaya başladı adı Aşk ayrıntıda gizli. Bakarsanız sevinirim. Sizleri çok seviyorum.

MASKELİ AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin