Ders çalışmak insanı ne kadar yoruyor ya. Ders çalışmayı ne zaman bitireceğim acaba? Telefonuma mesaj gelmesiyle dersi bırakıp yatağa geçip telefonumu elime aldım. İsmini dahi bilmediğim sevdiceğimden geldiğini görünce gülümsedim. Yatağa uzanıp mesajı açtım.Kim:05..
Bizim kız napıyorsun? Sesin soluğun çıkmıyor.
Kime:05..
Genelde mesaj atan sen olunca yazmayı tercih etmedim diyelim.
Kim:05..
Bir kere sen yazsan olmaz mı? Beni beklemesen. Bende senin gibi mesajı görünce gülümsesem.
Şaşkınlıkla mesaja bakmayı kesip oturur pozisyona geçip odamı incelemeye başladım. Bu benim gülümsediğimi nereden biliyordu?
Kim:05...
Hahaha şu an seni görmek isterdim. Ne sandın odana kamera taktığımı mı? Tahmin ettim sadece ama güzel fikir seni her gün görürüm.
Kime:05..
Kaşınıyorsun gizemli çocuk karşıma çıkarsan zevkle kaşırım seni ne dersin?
Kim:05..
Sana yakışmayacak şeyler söylüyorsun yıldız lütfen bu tür konuşmaları yapma.
Kime:05..
Birincisi nasıl konuşacağımı sana sormadım. İkincisi bu olay ne kadar sürecek benim karşıma ne zaman çıkacaksın?
Kim:05..
O zamanı senin yaratanı istiyorum dedim ya sen yaratmadığın sürece karşına çıkmayacağım.
Kime:05..
Peki seni nasıl kaydedeyim onu söyle bari hala numaralısın.
Nasıl yaratacağım ki ben o zamanı sana? İçimdeki kötü duyguyu atsam belki o zamanı bulurum ama bu durum çok şüpheli o yüzden zamanı kolay veremeyeceğim ama seni de görmek istiyorum.
Kim:05..
Maskelim diye kaydedebilirsin. Bende seni sonsuzum diye kayıtlısın.
Kime:05..
Her hikâyenin bir sonu vardır belki bizimde bir sonumuz olur.
Kim:05..
Bizim sonumuz olmayacak söz veriyorum. Şimdi dersin başına geç. Tahmin ediyorum benimle konuşmak için ders çalışmayı bıraktın.
Kime:05..
Tahminlerin her zaman bu kadar tutturucu oluyor mu?
Kim:05..
Bilmem belki bugün şansım iyidir. Ne dersin?
Telefonu yatağa geri koyup camın önüne geçip yoldan geçenleri izlemeye başladım. Eğer benimle oyun oynuyorsun maskeli bu oyunu ben bozarım.
Umarım beğenerek okursunuz biliyorum bölümler biraz kısa oluyor diğer bölümü biraz daha uzun tutmaya çalışacağım. İyi okumalar dilerim. 😘💜😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ AŞIK
ChickLitKalbiniz her zaman size oyun mu oynuyor? Peki sizde ona bir oyun oynayın o zaman. Kimliği belirsiz birine aşık olun ve kalbiniz o kişiyi size bulmaya çalışsın ne dersiniz? O zaman oyun başlasın.. Maskeli Aşık.... Betül Serdar (beybi123betus)