M.A 12.Bölüm

32.5K 1K 123
                                    

Bahçedeki bakışlarımı önemsemesem de yağızın bakışları çok farklı bakıyordu. Başımı eğip kaşlarımı çatarak bakmaya devam ettiğimde bakışlarını çekip arkadaşlarıyla konuşmaya başladı.

"Ne zaman keseceksin bakmayı?"

Çilere baktığımda sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Bora ise oralı olmayıp sadece sevdiğine odaklanmıştı.

"Bu çocukta bir şeyler var çiler ama hala çözemedim. Neden bana durup durup bakıyor?"

"Hoşlanıyor olabilir yıldız mantıklı değil mi?"

"Değil ondan olabildiğince uzak olmak istiyorum. Biliyorsun okula geldiğinden beri kavgalarımız bitmedi."

"Her aşk kavgayla başlar güzelim o yüzden fazla irdeleme akışa bırak."

Umursamayıp boraya döndüğümde duruya nasıl baktığını izlemeye devam ettim. Hızla elimi saçına götürüp karıştırıp koşmaya başladım. Arkama bakınca bana bağırarak koştuğunu görünce gülümsedim.

"Yıldız gel buraya eğer yakalarsam çok fena olucak."

"Yakala o zaman da görelim ne olacağını."

Daha hızlı koşmaya başlayıp aramızdaki mesafeye arttırmaya çalışıyordum ama adamın bacak boyu uzun olunca benim iki adım onun bir adımı oluyordu malesef. Etrafa baktığımda durunu okula girmek için yürüdüğünü görünce pis bir şekilde sırıtıp ona doğru koşmaya başladım.

"Gel buraya yıldız yakalarsam kötü olur."

"Yakala o zaman bora konuşacağına."

Duruya yaklaşınca duru'nun karşısında birden durdum. Duru korkup bir adım geri gidince özür dileyerek onun yüzünü arkamdaki boraya çevirip arkasına saklanmış gibi yapıp ne olacağına bakmak için boraya döndüm. Duruya çarpmamak için ani fren yapıp durunca gülümsedim.

"Ee bora hadi yakalada görelim."

"Yıldız ne oluyor bırakır mısın beni?"

"Kusura bakma durucum eğer bora beni yakalarsa elinde kalırım ve beni kimse kurtarmaz. Beni kurtarabilecek kişi sen olduğun için sana sığındım."

"Ben mi? Ben seni nasıl kurtarabilirim ki?"

"Yıldız canım arkadaşım oradan çıksan diyorum tamam bir şey yapmayacağım."

Omzumu olmaz şekilde sallayıp göz ucuyla çileri bulmaya çalıştım. Okul girişinde durmuş gülüyordu. Bana baktığında ağzımı oynatarak 'Finish' diyerek duruyu boraya itip hızlı bir şekilde çilerin yanına gittim. Herkesden bir oo sesi gelince çilerin yanına hala gelemediğim için durup önce boraya döndüğümde bora duru'nun düşmemesi için ona sarılmış duru ise ellerini boranın omzuna koymuş bir şekilde durmuşlardı ve birbirlerine çok yakın duruyorlardı.

"Bir aşkın başlangıcı diyelim mi çocuklar ne dersiniz?"

Herkes evet derken telefonuma mesaj gelmesiyle gülümseye devam edip telefonumu çıkardım. Mesajın maskeli sevdiğimden geldiğini görünce daha fazla gülümsedim.

Kim:05...

Bizde böyle olabiliriz....

Mesajı çok netti ama içimde kötü bir şey olacakmış gibi hissetmem normal mi peki? Umarım kötü bir oyun içerisinde değilimdir...

Canlarım geç geldi biliyorum çalışıyorum ve iş psikolojisinden kaynaklı doğru dürüst buraya zaman ayıramıyorum. Özür dilerim. İyi okumalar diliyorum. Sizleri çok seviyorum. 😘😊😊

MASKELİ AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin