M.A 7.BÖLÜM

29.2K 1.2K 76
                                    

Multimedya bora 😘😊

Kalp sesini dinle derler ben dinlesem ne yazar sevdiğimi bulamadıkça. Her zamanki gibi buda sinirlenmeme yol açıyor.

Aynadan kendime baktığımda üzgün olan ifademe bakıp durmakttan o kadar sıkıldım ki bir an önce o çocuğu bulmalıyım ama nasıl? Sizde diyorsunuz ilk görüşte aşk mı olur diye tabikide olmaz benimki hoşlantı gibi biliyorsunuz ki renkli gözlülere ilgim var ve o çocuk ilgilimi fazla çekti. Telefonuma gelen mesaj sesini duymamla büyük gözlerimle telefona baktım. Sanki telefon uçarak elime gelecek gibi bakıyorum ama telefon hala yerinde duruyordu. Yatağa hemen oturup telefonu elime alıp gelen mesaja bakmamla çığlık atmam bir oldu.

"Bıktım şu ev interneti kampanyalarından o çocuktan mesaj geldi diye sevinirken ev interneti kampanyasını görüyorum."

Kapımın vurulmasıyla  hiç bir şey demeyip düz beyaz tabanıma bakıp durdum.

"Abla annem seni çağırıyor."

Odasından çıkmayan minik prenses çıkmış sonunda. Yataktan kalkıp ona döndüğümde koşarak gelmesiyle hemen kucağıma aldım.

"Bir daha odaya kendini kapatma. Tek annemi alıyorsun sinir bozucu. Biliyorum Seni hayvanat bahçesi- dilersen şimdi gidelim ne dersin?"

Güneş gözlerindeki parıltılarla bana bakınca gülümsedim. Aynadan kendime baktığımda her zamanki gibi eşortman ve siyah beyza kazak dışarıya çıkmaya uygun. Güneşe baktığımda onunda kıyafetinin uygun olduğunu görünce gülümsedim.

"O zaman ne bekliyoruz bekle bizi maymunlar."

İkimizde kahkaha atıp birbirimize bakınca tek elimi çekip saçlarını okşayıp telefonumuza alıp odamdan çıktım. Salona geldiğimizde annemin bize baktığını görünce güneş kucağımda tepinip direk annemin yanına gitti.

"Anne ablam beni maymunlar götürecek. Ablam sözünü tuttu."

Annem bana bakıp gülümseyerek güneşe dönüp saçını sevdi.

"Kendini üzmeye değdi mi peki küçük prenses? Biz sana demedik mi ablan sözünü her zaman tutar diye. Şimdi ablanı üzmüyorsun tamam mı? Onun sözünden çıkmayacaksın olur mu?"

Güneş başını sallayıp yanağına öpücük koyup yanıma gelince anneme el sallayıp vestiyerin önüne geçip hem güneşi giydirip hemde kendi montunu giyinip dışarı çıktık. Kız kardeşimden büyük bir trip yemiştim. O sıralar mavi gözlü çocuğu düşündüğümden dolayı kız kardeşime verdiğim sözü unuttum. Siz siz olun küçük kardeşinize verdiğiniz sözleri tutun. Durakta olan dolmuşa binip güneşi kucağıma alıp cam kenarı bir yere oturduk.

"Abla hayvanat bahçesinden sonra da parka gidebilir miyiz?"

"Bakarız tamam mı? Hava soğuk hasta olmanı istemiyorum."

"Bora abim de gelse olur mu? Özledim."

Gülümseyerek başımı salladım. Güneş yanağımı öpüp başını omzuma yatırıp camdan bakmaya devam edince bende montun cebinden telefonumu çıkarıp borayı aradım.

"Bakıyorum biri beni özlemiş."

"Seni ben değil küçük prenses özlemiş. Hadi işin olup olmadığı umrumda değil hayvanat bahçesinden beklemiyorsun hızlı ol."

"Ya ama ben off neyse küçük prenses beni özlediyse hemen geliyorum. "

Daha fazla bir şu demeyip telefonumu kapatıp geri cebime koydum. İşi olduğunu biliyordum bir günde gözetlemesin ne olacak? Durağımız geldiğimizde düğmeye basıp indik. Güneşle benim biletlerimi alıp borayı beklemeye başladığım sırada telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonumu alarak gelen bildirime baktığımda gülümsedim.

Kim:05....
Kardeşinle iyi eğlenceler artık beni bulduğunda beraber geliriz.

Canım okuyucularım nasılsınız iyisinizdir umarım. Biliyorum geç geldi. Özür dilerim. Umarım beğenirsiniz ve votelerseniz sevinirim.😊😊😘😘

MASKELİ AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin