Yine aynı ritüel ben ve okul sevgim hiç bitmiyor. Tam başımı sıraya koyup uyuma moduna gireceğim sırada erik dalı müziğini duymamla başımı dik tutup kimin açtığına baktım. Boranın gülerek oynamaya başlamasıyla kahkaha atarak yanına gidip bende eşlik ettim. Bir kaç kişi daha bize katılmasıyla sınıf işi biraz daha ileri atıp koridorlara taşıdı.
"Seni böyle sahalarda görmeyeli uzun zaman olmuştu."
"O zaman sahaların prensesi geri döndü diyelim."
Herkesten ayrılıp ortaya geçip dans etmeye başladığımda şarkının çoktan değiştiğini anladım. Çığlık ve alkış sesleri artmaya başlamasıyla gülümseyerek daha coşkulu dans etmeye başladım. Tam bitirmek için durmuştum ki birinin elimi tutup döndürmesiyle şaşkınlıkla yapıştığım vücudun kime ait olduğunu bilmek için başımı kaldırdım. Herkesten bir abartma sesleri daha yükselince kaşlarımı çattım.
"O gece dans etme fırsatımız olmadı ama şimdi oldu."
Hızlı bir şekilde ondan ayrılıp işaret parmağımı ona doğrultup "Sana ne dediğimi bir daha hatırlatmam mı gerek"
"İsmim çağrı seninde yıldız. Tanıştığıma memnun oldum. "
"Ben olmadım çağrı şimdi uza."
Tam arkamı dönüp sınıfa giriyordum ki kolumun tutulup döndürülmem ile hızlı bir şekilde kolumu çekip sahte bir şekilde gülümsedim. Boranın olduğu tarafa dönmem ile ne demek istediğimi anlamış olmalıki etrafımızdaki kalabalığı dağıtmaya başladı. Yeniden çağrıya döndüğümde kollarını göğsünde birleştirmiş bir şekilde bana gülümsüyordu. Ne kadar yakışıklı ve mavi gözlü olsanda o değilsin.
"Yıldız kafede bana bakıp duruyordun neden şimdi böyle tavırlar sergiliyorsun? İstediğin kişi değilim diye mi?"
"Bak kafede seni bir güzel dövememişim ki yeniden dövülmeye geldin. Ah bu kadarını beklemiyordum."
Çağrı boraya bakıp umurumda değilsin bakışları atıp bana yeniden dönmesiyle sahte gülümsememi kesip düz bir ifade ile baktım. Omzumda bir kol hissetmem ile kaşlarımı çatıp atan kişiye döndüm. Mert kaşlarını çatarak çağrıya baktığını görünce direk gözlerimi boraya çevirdim.
"Sana bizim sınıfın kızların yanına yaklaşmayacaksın demedik mi?"
"Hmm hatırlamıyorum öyle bir şey. Sadece sudeden uzak dur dediğini hatırlıyorum. Yıldız da sude olmadığına göre yavaştan gidebilirsin."
En iyisi susup sadece kavgayı izlemek. Tam kolunun altından çıkıp köşeye gidecek iken bu sefer başka biri tarafından engellendim.
"O zaman şimdi söylüyorum bizim sınıfın kızlarından uzak duracaksın yoksa o yaptığın pislikleri birilerin duymasını istemezsin."
Yağızın dedikleri çağrıyı sinirlendirmiş olmalı ki tam sinirle ona doğru atmasıyla sınıf hocamız koridorun başında göründü.
"Yağız biz artık sınıfa girelim. En çatlak hoca geliyor biliyorsun ki başım onunla belada."
"Sen borayla gir bizim mertle işimiz var."
Kaşlarımı çatıp kolundan çıktığımda yağız noluyor dercesine bana bakınca işaret parmağımı bu sefer ona doğrulttum.
"Ben sana niye hesap veriyorum ki. Bir daha benim işime ikinizde burnunuzu sokmayın."
Boranın kolundan tutarak sınıfa girdiğimde herkes ne olduğunu öğrenmek için bize bakmasıyla gülümseyerek sırama oturdum.
"Manyaklar beni buluyor."
Başımı sırama koyup yeniden uyku moduna gireceğim sırada telefonuma mesaj gelmesiyle hırkanın cebinden telefonumu çıkarıp mesaja baktım.
Kim:05...
O dansı bir daha okulda yapmıyorsun prenses. Yoksa....Ee devamı nerede bunun. Yoksa ne? Ay iyice deli etti beni. Kafayı tamamen sıyırmadan bulmam lazım.
Canlarım yine ben. Benden bıkmadınız değil mi? Votelerenizi eksik etmeyi unutmayın. Umarım beğenirsiniz. Sizleri çok seviyorum. 😘😘😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ AŞIK
ChickLitKalbiniz her zaman size oyun mu oynuyor? Peki sizde ona bir oyun oynayın o zaman. Kimliği belirsiz birine aşık olun ve kalbiniz o kişiyi size bulmaya çalışsın ne dersiniz? O zaman oyun başlasın.. Maskeli Aşık.... Betül Serdar (beybi123betus)