M.A 14.Bölüm

22.6K 1K 192
                                    

Şu hayatın sıkıcılığı insanın moralini daha fazla yoruyor. Sınıfa şöyle bir baktığımda her zaman ki gibi aynı döngüyü bir kez daha yaşıyoruz.

"Yıldız sıkıldım kantine gidelim kahve içelim. Azıcık dedikodu yaparız. Burada oturmaktan sıkılmadın mı?"

Çiler'e baktığımda hadi dercesine bana bakıyordu. Bende sıkıldığım için sıramdan kalkıp çilerin koluna girdim. Çiler gülmeye başladığında sadece gülümsedim. Birlikte kantine girdiğimizde burada da aynı döngüyü kızlar oturmuş erkeklerle muhabbet ediyor. Erkekler kızların içine düşüyor.

"Bahçeye çıksak olmaz mı erkeklerin yavşamaları gözümü kör ediyor."

"Yıldız boşver onları zaten çok baktığın var."

Doğru söylüyordu zaten ilgilenmiyordum neden takayayım ki? Çilerin kolundan çıkıp cam kenarı bir yere oturup çileri bekledim. Camdan dışarıya baktığımda yağızın futbol oynadığını gördüm. Gülümsüyordu ve onu ilk defa böyle gülerken görüyordum.

"Birini sevdiğini çok belli ediyorsun."

Farklı bir ses duymakla korkup yanıma baktım. O uğursuz çağrıyı görünce kaşlarımı çattım.

"Ah hadi ama sana bir şey yapmadım neden bu kadar sinirlisin? Sakinleş."

"Bir şey yapmana gerek yok yanıma gelmen bile beni rahatsız ediyor. O yüzden defol yanımdan."

"Eğer yağız seni bizim yanımızda görürse kötü olur. O yüzden kendi sınıfınla ilgilen."

Masaya tepsiyi koyan çiler sert bakışlarla çağrıya bakınca sırtımı sandalyeye yaslayıp kavgayı izledim. Çağrı gülümseyerek tepsiden en sevdiğim çikolatayı alınca sinirle ona baktım. Beni hiç tınlamayıp çikolatayı açıp bana uzatınca şaşkınlıkla ona baktım. Gülümseyerek bana bakınca yüzümdeki o ifade kötü görünüyor olmalı ki kahkaha atmaya başladı.

"Yüzün çok komik görünüyor yıldız. Merak etme sevdiğin çikolata olduğunu biliyorum."

"Ha neyse şimdi gidebilirsin."

"Sizlere bir şey yapmadım sadece arkadaş olmak istiyorum. "

"Biz istemiyoruz o ne olacak?"

Her zaman ki gibi çiler sinirini içinde tutamayacak. O sırada hopörlerden sevdiğimiz müzik çalınca çilerle göz göze geldik. Kalkmak istemiyorum yerimden kalkamam.

Çağrı ayağa kalkıp elini uzatınca şaşkınlıkla ona baktım.

"Benimle dans eder misin?"

"Hayır o dans edemez o yüzden git. "

"Sana soran olmadı çiler o yüzden karışmasan iyi olur."

Bir eline bir ona baktım. Sevdiğim müzikti biliyordum ki o elini uzatmasa bile dans edecektim. Elini tutup dans teklifini kabul edince çağrı gülümsese de çilerin hoşuna gitmediğini sesinden anlayabiliyordum. Müzik bitmeden biz dans etmeye başlayınca etraftaki herkesin bakışlarını üzerimize çekmiştik.

"Teklifimi kabul ettiğin için teşekkür ederim. Sadece sevdiğin bir şarkı ben teklif etmesemde gözlerinde kalkmak istediğin belliydi."

"Sadece bir dans daha fazlası olmaz."

Biliyorum dercesine başını sağladığında etrafa baktığımda baktığımda herkesin gözleri bizdeydi. Kantinin girişine baktığımda yağızın sinirli bakışları ile karşılaştım. Ellerini yumruk öylece bize bakıyordu. Neden öyle bakıyordu?

Bayramınız mübarek olsun diliyorum. Bölümler geç geliyor kusura bakmayın. Özür dilerim. Şimdiden iyi okumalar diliyorum. Sizleri çok seviyorum.😘💜

MASKELİ AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin