6

113 12 5
                                    

"İşini iyi yapmıyorsun, Seni hocana şikayet etmeliyim."

Baekhyun başını zorlukla masadan kaldırırken içinden uyuyamadığı için ağlıyordu

"Bir haftadır nöbetteyim. Uykusuzluktan ölüyorum Chanyeol."

Uzun olan karşısındaki uykulu çocuğun derdini nazlanarak anlatmasına sıcak bir gülümseme gönderirken , elini başı halada masada olan çocuğun saçlarına geçirdi

"Belki de kıvrılacak bir yerler bulmalısın?"

Baekhyun saçlarında ki el ile başta şaşırsada sonradan kedi gibi uysallaşmış anın tadını çıkarmak için masada daha da yayılmıştı

"Bunu, beni hocama şikayet edecek adam mı söylüyor?"

Chanyeol Baekhyunun tatlı bir ses tonuyla yaptığı bu espriye ufak bir kıkırtı bırakmış elini küçük olanın saçlarından çekmişti

"Seni düşünmeye de gelmiyor. İyi ! ne halin varsa gör!"

Blöf yapıp gideceği sırada Baekhyunun onu kolundan tutup durduracağını tabii ki biliyordu

"Bekle Chanyeol !!!"

Baek , Chanin kolundan tutmuş , dağınık sarı saçları ile karşısındaki uzun boylu adama bakıyordu

"Sadece kahvaltıylayım..."

İri ve Sulu gözlerini Chanyeol'e dikerek sessizce fısıldadı

"Bu benim burada son günüm. Yani demek istediğim eğer Bay Jung'a birazcık tatlılık yaparsam erken çıkmam için izin verebilir."

Chanyeol küçük olanı anlamak istercesine kaşlarını çatıp karşısında ki Aşık olunası manzaraya baktı.

"Ve böylelikle bugün bana ısmarlamış olduğun kahveyi bende sana yemek ısmarlayarak geri ödemiş olurum"

Kendince sevimli olduğunu sandığı gülümsemesi ile gülüp başını yana eğen Baekhyun , itiraz etmemesi için içten içe yalvarıyordu.

"Bana geri öde diye sana kahve ısmarlamadım Baekhyun."

Chanyeol kolunu Baekhyun'dan kurtaracakken küçük olan bu sefer diğer koluyla daha sıkı yapışmıştı.

"Lütfen çok açıııım. Beraber gidelimm. Tamam ödeşmeyi felan unut. Sadece bana eşlik et Huh ?"

Chanyeol , Kimsenin tehtid edemediği... Kolay kolay ulaşamadığı... Zorla birşey yaptıramadığı Chanyeol, neden şimdi bu oğlana hayır diyemiyordu ? Bunu kendisi de merak ediyordu.

"Peki , peki..."

Chanyeol bıkkın bir şekilde nefesini verirken Baekhyun sevinçle Uzun olanın kolunu bırakmıştı.

"İzin alıp geliyorum hemen. Üstümü değiştirmem lazım. Beni biraz bekle olur mu?"

Chanyeol küçüğü arkadan izlemeye başladı. Az önce uykusuzluktan ölmüyor muydu ? Şu an nasıl tazı gibi koşuyordu? Baekhyun kabarık saçları ile gözden kayboluncaya kadar onu izlemişti Chanyeol.

...........................................

"Eğer kolun kaşınıyorsa , bu iyileştiği anlamına gelir Teyzecim. Ama bir daha ki sefere daha dikkatli ol lütfen. Kendine iyi bak.."

Don't Wake Me Up Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin