7

116 8 11
                                    


"Her şey için teşekkürler. Yemeğin parası yine senden çıktı!"

Chanyeol küçüğü eve bırakmayı teklif etmiş diğerinin "Olur" cevabı üzerine arabaya yönelmişti. İkili arabaya binerken küçük olan durmadan sızlanıyordu.

"Hey beni fakir sanma! Staj parası alıyorum ben. Sandığından daha zenginim. Hıh !"

Chanyeol gözlerini devirmiş arabayı çalıştırmaya başlamıştı.

"Ben yanındayken bir şeye para ödeyemezsin Baekhyun."

Sessizce iç çeken güzel sonunda yenilgiyi kabullenmişti.

Arabanın içinde sessizce yol alırlarken küçüğün aklına gelen fikir ile sessizliği bozması bir olmuştu.

"BULDUM!! Sana kendi ellerimle kahve yapacağım ve sende hiç bir şey ödemek zorunda kalmayacaksın?"

"Gelemem. İşim var"

Diğerinin kesin red cevabı üzerine başını eğerek sessizce fısıldamıştı güzel olan.

"Şey tamam..."

Lanet olsun! Neden böyle bir ifade takınıyor ki! Şimdi den zayıf noktamdan vuruyor. Bu çocukla görüşmeyi bırakmalıyım. Evet evet bu gece bitmeli...

"Off. Peki ama sadece bir bardak duydun mu ? Ve benim istediğim şekilde olacak!"

Kalın ses ile başını kaldıran Baekhyun diğerinin dediği şey ile gözlerini kocaman açıp başını salladı.

"Senin istediğin gibi olacak söz!"

Uzun olan aldığı tepki ile gülerken, Baekhyun uzun olanın gülümsemesine gülüyordu...

..........................................

"Sehun sence Luhana aşık mı oldu ?"

Masaya konan kahveyi alan Chanyeol bıkkın bir şekilde nefesini vererek onayladı

"Kesin öyle , yoksa başka hiçbir şey Sehunun bu kadar aptallaşmasını açıklayamaz."

"Aşk gelince mantık gidermiş , Sehuna kızmamak lazım."

Kupasını iki elinde tutan Baekhyun küçük bir kıkırtı bırakarak büyük olana fısıldamıştı

"Demek ki sen daha hiç aşık olmamışsın."

Acı bir gülüş bıraktı büyük olan

"Saçma. Aşk tamamen gereksiz ve sinir bozucu. Duygusal ayak bağından başka birşey değil."

Onu gülümseyerek izleyen Baekhyun kollarını bağlayarak büyük olana döndü

"Çok büyük konuşuyorsun..."

Uzun olana biraz daha yaklaşan küçük işaret parmağını karşısındakinin göğsüne bastırarak konuşmaya devam etmişti

"Ve eminim ki burada sıcacık bir kalp var , Soğuk görünmenin aksine..."

Sesi sonlara doğru fısıltıya dönüşmüştü. Elini çekeceği sırada bileğini tutan büyük  eller ile şaşkınlıkla gözlerini açtı. Ardından dudaklarında hissettiği sıcak dudaklar ile donup kalmıştı.

Don't Wake Me Up Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin