Ellie
"Kako znaš da su zajedno?" zbunjeno upitam Rosie.
"Pa jučer su se ljubili ispred škole."
"Ja ne vjerujem dok ih ne vidim." prekrižim ruke na prsima.
"Dobro, ali istina je." prevrne očima. Izvadim knjige iz ormarića i zatvorim ga. Okrenem se prema vratima i ugledam Jacka i Abby kako se drže za ruke.
"Opaa Jack!"
"Već je našla novog.."
"Samo jako Jack!"
"Baš su slatki!"
"Blago njoj.."
Ostali učenici im dobacuju razne kometare dok se oni zadovoljno smješkaju.
"Vidiš, rekla sam ti." sjedne na pod i nasloni se na ormarić.
"Odvratni su, fuj." kažem kada vidim da se počnu ljubit.
"Zašto bi neko bio s njom?" Rosie me pogleda, a onda nastavi prepisivati zadaću iz biologije.
"Ne znam, valjda je zgodna." slegnem ramenima.
Ugledam visokog kovrčavog dečka kako ubrzano hoda prema muškom kupatilu. Harry. Ustanem se da krenem za njim, ali se onda ipak predomislim. Možda želi biti sam.
(...)
"Louis ja ovo ne mogu! Preteško je. Boli me briga, dobit ću jedan i ići ću na popravni iz matematike." naslonim laktove na stol.
"Daj se smiri-"
"Ma nek ide sve u pičku materinu!" lupim rukom od stol i bacim bilježnicu na pod
"White! Jel sve u redu tamo iza?" profesor me pogleda.
"Ne!" viknem. Svi se okrenu zbunjeno gledajući u mene.
"U čemu je problem?" upita i popravi naočale.
"U čemu je problem?! U vama je problem, jer ste glupi ko kura-" Louis mi stavi ruku preko usta ne dopuštajući mi da nastavim.
"Gospođice White.." podrugljivo se nasmiješi. "Jel bi vi htjeli možda kod ravnatelja?"
"Da! Bolje će mi biti tamo nego da ostanem ovdje i slušam vaše glupo predavanje!" uzmem torbu i izađem van iz učionice lupajući vratima.
(...)
Lupkam nogom po podu dok čekam da dođem na red u kantini.
"Sendvič i sok." kažem kada napokon dođem na red. Starija gospođa se nasmiješi i pruži mi sendvič i sok. Popnem se na prste tražeći slobodno mjesto. Ugledam Louisa i Rosie i dođem do njih.
"Kako je bilo kod ravnatelja?" Louis me pita kada sjednem pored njega.
"Bolje nego na matematici.." nasmijem se.
"I šta ti je rekao?"
"Upozorio me da se ne smijem tako ponašati prema profesoru." prevrnem očima.
YOU ARE READING
The same place every night // |h.s|
Fanfiction"Vidimo se sutra?" pogledam ga. "U isto vrijeme." "Na istom mjestu." skočim sa krova,mahne mi i nastavi sjediti gledajući u zvijezde. Gledala sam ga, pitajući se osjeća li on isto što i ja. -Ellie White