2. -They broke up-

362 38 8
                                    

Ellie

Sjedim na školskim stepenicama čekajući Louisa, inače uvijek tu sjedimo pod odmorima, ali sad ga nema.

"Ryan!" vikem pokušavajući dobiti pažnju plavokosog dečka.

"Ellie?" dođe do mene.

"Jesi možda vidio Louisa?" pitam ga.

"Da." kaže. Pogledam ga čekajući da mi kaže gdje je, ali ona samo zbunjeno gleda u mene.

"Pa gdje je?" podignem obrvu.

"Nemam pojma, Rosie ga lovi po školi jer joj je crtao markerom po faci."

"Aha, dobro."

"Idem, moram otići do trgovine po sladoled. U kantini ga više nema.." promrlja i istrči iz škole. Ustanem sa stepenica i uzmem torbu, dođem do svog ormarića i otključam ga. Moram ostaviti par knjiga, torba mi je teška. Zatvorim ormarić i vidim Louisa ispred sebe.

"Spasi me." kaže i stane iza mene. Zbunjeno ga pogledam, a onda ugledam Rosie kako ide prema nama. Rosie skine patiku i baci prema meni i Louisu, ali se brzo pomaknemo i patika završi u muškom kupatilu.

"Louis!" vikne i dođe do nas. Pogledam u nju i tek sad primjetim velike brkove nacrtane crnim markerom. Pomaknem se i ona dođe do Louisa.

"Bolje ti je da se ovo može oprati!" vikne dok ga drži za majicu. Louis brzo kimne glavom i ona ga pusti. Još jednom ga pogleda i namjesti torbu. Okrene se i ode prema muškom kupatilu po patiku.

"Mislim da se ne može oprati." Louis kaže i počne se smijati. Rosie se okrene prema nama, a Louis brzo stavi ruku preko usta dok se još uvijek smije.

"Daj šuti." udarim ga u rame i zajedno uđemo u učionicu. Profesor iz engleskog uđe poslije nas i krene nešto zapisivati na ploču.

"Jeste svi na satu?" nezainteresirano upita. Par učenika kimne glavom i ako pola njih fali. Čovjek je vrlo zainteresiran za svoj posao.

"Ellie." začujem glas na svom desnom uhu.

"Ellie?"

"Šta je?" okrenem se prema Louisu.

"Ellie." opet kaže. Jel on mene zajebava ili šta? Odlučim se da ću ga ignorirati, to mi je najbolja opcija zato što me profesor ne voli i ako čuje da priča onda će me prozvati da odgovaram.

"Danas ću vas malo pitati." kaže i otvori imenik.

"Vau, super." neko prokomentira iz zadnje klupe.

"Pošto si toliko oduševljen što pitam, možeš doći prvi odgovarati." kiselo se nasmiješi. "Ajde diži se, jel čekaš pismenu molbu?" uperi olovku prema njemu.

"A idem." Jack kaže i dođe pred ploču.

"Ellie!" i evo ga opet.

"Šta je?!" iznervirano viknem i svi me pogledaju uključujući i profesora. Eh, sad sam gotova.

"White! Jel imaš ti želju odgovarat umjesto njega?" kaže podrugljivo se smješkajući.

"Ne baš." kažem više za sebe. Ne razumijem zašto me to pita kada će me svjedno natjerati da odgovaram

"Svejedno, dođi pred ploču." ustanem se i lagano krenem prema ploči. Pogledam prema Louisu i ustima oblikujem 'ubit ću te', a on se samo nasmiješi.

Nakon dvadeset minuta odgovaranja sam dobila jedan. Ni prva ni zadnja, ispravit ću. Uzmem bilježnicu na cvjetiće i sjednem pored Louisa.

"Ti si kriv." naslonim laktove na stol.

"Nisam se ja proderao."

Zakolutam očima. "Zvoni za dvije minute" šapne. Uzmem knjige sa stola i stavim ih u torbu. Začujem školsko zvono, ustanem sa stolice i izađem zajedno sa Louisom iz učionice.

"Gdje idemo?" pitam ga.

"Ajmo sjest tamo." glavom pokaže prema stepenicama, kimnem glavom i krenem hodati iza njega. Kada sjednemo na stepenice Louis iz torbe izvadi sendvič.

"Daaj mi malo!" pogledam ga. "Ipak si ti kriv što sam dobila jedan."

"Joj, dobro." nezadovoljno kaže i pruži mi sendvič.

"Ellie!" začujem Rosie, a onda ju vidim kako trči prema nama.

"Šta je bilo?" pitam ju i zagrizem sendvič. Začujem šuškanje pored sebe i vidim Louisa kako iz torbe vadi oreo kekse. Zagrize jedan keks i pogleda me.

"Kako si zločest!" udarim ga u rame.

"Pa dao sam ti sendvič, šta još hoćeš?"

"Ali ja bi oreo kekse." uhvatim ga za ruku. "Molim te!"

Uzdahne. "Ajde, uzmi." pruži mi kutiju. Uzmem dva i poljubim ga u obraz.

"Oće mene neko doživiti?!" vikne iznervirano.

"Ajde pričaj, šta je bilo?" Louis ju pita.

"Jao, jel nešto za Harrya?" prevrnem očima. Vjerojatno će pričati kako će mu upasti dok se bude presvlačio.

"On i Abby su prekinuli." nasmiješeno kaže.

"Ozbiljno? Kada?" Louis iznenađeno pita. Koliko ja znam oni su bili godinu dana zajedno.

"Prije dva sata." slegne ramenima.

"Sad imaš priliku da ga osvojiš." Louis sarkastično kaže.

"Da.." zamišljeno kaže, uzme torbu sa stepenica i odskakuta do učionice.

(...)

Zakopčam jaknu i popnem se po starim stepenicama, dođem na krov i sjednem. Pogledam u stranu i tek onda primjetim kovrčavu glavu. Harry?

The same place every night // |h.s|Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora