13. -They Are Back Together?-

161 12 6
                                    

Ellie

"Saznao sam šta je Harryu." kaže i okrene laptop prema nama.

"Nije moguće." Louis šapne dok šokirano gleda sliku.

"Ja jebeno ne vjerujem!" Niall vikne i udari šakom od zid. "Daj mi mobitel." smireno kaže Ryanu, a on ga uzme sa kreveta i baci mu.

"Niall šta radiš?" Rosie ga upita. Niall ju namršteno pogleda i okrene mobitel prema njoj pokazujući da zove Harrya. Stisne zovi i stavi na zvučnik, a zatim ostavi mobitel na stolu.

"Halo?" začuje se pospani glas. "Koji kurac Niall?"

"To bi ja tebe trebao pitati." iznervirano kaže dok se jednom rukom drži za stol. Nastupi tišina, a onda neko šuškanje.

"Šta, šta pričaš ti?"

"Znaš ti dobro!" Niall vikne i pogleda u Rosie koja mu rukom pokaže da se smiri.

"Ne znam ja ništa." uzdahne. "I nemoj me više zvati, jebeno si dosadan i glup i jebeno me živciraš." odgovori mu i prekine. Pogledam u Nialla koji blijedo gleda u mobitel i izgleda kao da će se svakog trenutka srušiti.

"Niall, aj sjedi tu i smiri se." Louis ustane, uhvati Niall za ramena i posjedne ga na krevet.

"Neću! Ostavi me na miru! Upravo me najbolji prijatelj izvrijeđao i-i... Ti mi govoriš da se smirim?!" pogleda nas i na trenutak mi se učini da su mu oči pune suza. "M-moram ići.. Umm mama me z-zvala" glas mu pukne pred kraj rečenice. Ustane sa kreveta i brzo izađe iz sobe.

"Bit će on dobro." Ryan odluči prekinuti tišinu.

"Zašto je opet s njom? Opet će ga ostaviti i povrijediti." kažem i napokon se priključim razgovoru.

"To i mene zanima." Rosie se ubaci prevrčući očima.

Cijelo vrijeme razmišljam šta će sada biti. Harry će ponovo sjediti za popularnim stolom, ignorirati će nas. Najviše me boli to što ću ga izgubiti kao prijatelja. Neće dolaziti na naše mjesto na krovu, ništa više neće biti isto.

(...)

"Hvala." kažem kada mi gospođa iz kantine pruži tacnu sa špagetama. Guram se kroz gužvu dok pokušavam doći do našeg stola. Mrzim velike odmore samo zbog gužve.

"Bok Ellie." pozdrave me kada sjednem za stol pored Nialla.

"Bok društvo." kažem. Svi su bili za stolom osim Harrya. Skrenem pogled na Rosie koja mi pokazuje da pogledam iza sebe. Zbunjeno okrenem glavu prema vratima i ugledam Harrya i Abby kako se drže za ruke dok ulaze u kantinu.

Iza Harrya hoda Jack, a iza Abby njezina pomoćnica Stacy. Uz njih je još ostala grupica popularnih ljudi kojima ne znam ime. Pogled mi je zaključan na Harryu koji ni jednom ne pogleda prema našem stolu.

"Ajmo maknite se, prolaze popularni ljudi." Abby je skakutala i tjerala ljude oko sebe kako bi Harry i Abby mogli doći do svojeg stola. Ovo što se sada odvijalo tu, nalikovalo je na one  otrcane scene u filmovima.

"Kreten." Rosie kaže dok gleda u Harrya.

"Briga me za njega, kad ga Abby ostavi onda će doći kod mene. A znate šta? E, pa Nialla onda neće biti." Niall bijesno kaže i udari od stol toliko jako da mi prosipa sok.

"To govoriš samo zato što si ljut na njega." Ryan ga potapše po ramenu, a on mu odgurne ruku.

"Ja? Ljut? Nisam." sarkastično se nasmije. "Ne mogu ga gledati, tako me živcira!" ustane, uzme torbu i krene prema vratima.

"Pusti ga." Louis kaže kada vidi da sam ustala u namjeri da krenem za njim. "Ohladit će se on."

"Nadam se." prošaputam.

(...)

Mislim da je ovo bio najgori dan u školi. Jedva da smo progovorili par riječi danas. Niall nije došao na pola sati, bar mi je tako Ryan rekao. Rosie je pokušavala pričati sa Niallom, ali on joj je rekao da ne želi pričati o tome.

Ryan je s druge strane bio pozitivan i rekao je da će se to brzo riješiti i da će sve opet biti kao prije. A onda imamo Louisa koji je rekao da će Abby za nekoliko dana ostaviti Harrya i da će onda opet biti sjeban.

"Zašto opet ona Harry?" glasno kažem dok gledam sliku njega i Abby na mobitelu. Harryeva ruka je oko njezinog struka dok nasmiješeno gleda u nju, a njezina ruka je na njegovom ramenu dok gleda negdje u daljinu.

Bio je obučen u svoj stil, siva majica, crne rifle koje su poderane na koljenima i niske bijele patike. Kosa mu je bila savršena, imao je zelenu maramu koja je čuvala kovrče da mu ne idu u lice, a usput je savršeno isticala njegove zelene oči.

Abby ima crnu kratku haljinicu, crvenu torbu koja joj se slaže sa jakim crvenim ružom na usnicama. Njezina plava kosa je bila ravna kao i obično. Na nogama je imala crne štikle visoke jedno dvanaest centimetara zasigurno.

Iskreno ja nikad ne bi mogla hodati u tako visokim štiklama. Jednom kada sam išla u svatove obukla sam mamine zlatne štikle visoke deset centimetara. Dok sam silazila niz stepenicama, pala sam i slomila desnu nogu. Od tog dana ne nosim više štikle. 

Pogledam još jednom sliku i zabijem glavu u jastuk. Moram pričati sa Harryem. Nađem njegov broj i napišem mu poruku.

Moram pričati s tobom, nađemo se na našem mjestu za deset minuta? - Ellie

Ustanem sa kreveta i uputim se prema našem mjestu. Nakon par minuta Harry mi odgovori da je tamo i da me čeka. Ubrzam korak i kada dođem pred vrata vidim da su otvorena što znači da je netko tu, a to je Harry jer jedino on i ja znamo za ovo mjesto. Nasmijem se i krenem se penjati po stepenica preskajući svaku drugu.

Kada se popnem na krov ugledam Harrya, ali on nije sam. Pored njega sjedi Abby koja mi se bezobrazno nasmiješi i poljubi Harrya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The same place every night // |h.s|Where stories live. Discover now