Ellie
"I evo opet, opet ga nema. Jebeno mora dolaziti u školu, koji je njegov problem?" Niall iznervirano kaže.
"Obećao mi je da će doći." tiho kažem.
"Šta?" Louis me pogleda sa podignutom obrvom. Odmahnem glavom i okrenem se prema Niallu koji stavlja knjige u torbu.
"Možda je zaspao." Rosie kaže i izvadi radnu iz kemije. "Jel bio ovaj zadatak za zadaću?" pita Louisa pokazujući mu zadatak.
"Da, i ovaj na drugoj stranici isto." Louis joj pokaže, a onda uzme njegovu radnu i sjedne na stepenice.
"Šta ja imam prvi sat?" Niall nas upita i prebaci torbu preko ramena.
"Otkud da mi znamo?"
"Pa ne znam, inače mi Harry kaže šta imamo, ali sad ga nema." slegne ramenima.
"Pa pogledaj na raspored." Rosie prevrne očima.
"Pa nemam ga."
"Pa kako onda znaš koje knjige trebaš ponijeti?" Louis ga zbunjeno upita.
"Pa nosim sve knjige, točnije sve knjige mi stoje u ormariću."
"Louis, hej!" Abby vikne dok nam prilazi.
"Opet ona.." Louis zakoluta očima.
"Kupila sam dvije karte za kino, pa ako želiš ići sa mnom." zagrli ga sa leđa, a Louis se odmakne i stane pored Nialla.
"Rekla si da ja idem s tobom u kino." Stacy se javi iza Abby.
"Promjenila sam planove." zakoluta očima, dok glasno žvače žvaku. "Onda Louis, kada ćeš doći po mene?"
Približi mu se i stavi njegovu ruku na svoju stražnjicu. Louis ju namršteno pogleda, a onda se odmakne i krene hodati prema učionici ignorirajući ju. Uzmem njegovu torbu sa poda i potrčim za njim.
"Onda u osam? Dogovoreno!" okrenem se prema njoj i vidim da još uvijek stoji na istom mjestu dok gleda u svoje tamno crvene nokte.
"Jel ideš?" pogledam prema Louisu koji drži vrata. Kimnem glavom i zajedno s njim uđem u učionicu.
(...)
"Dobit ću jedan." Rosie iznervirano kaže i udari rukom po stolu. "Jebena kemija."
"Pa jebote, prosipala si mi sok." Louis ju namršteno pogleda, a onda uzme maramice i obriše stol.
"Briga me za tvoj sok." promrlja.
"Book pčelice!" Niall nas nasmiješeno pozdravi i sjedne pored Rosie. Prebaci ruku preko njenih ramena, a Louis i ja se pogledamo.
"Šta je bilo kolačiću?" upita i ubode ju prstom u obraz.
"Ma dobit ću jedan." namršti se.
"Ispravit ćeš."
"Valjda." tiho promrlja. Niall uzme voćni jogurt sa stola i otvori ga.
ESTÁS LEYENDO
The same place every night // |h.s|
Fanfic"Vidimo se sutra?" pogledam ga. "U isto vrijeme." "Na istom mjestu." skočim sa krova,mahne mi i nastavi sjediti gledajući u zvijezde. Gledala sam ga, pitajući se osjeća li on isto što i ja. -Ellie White