9. -Is he your new best friend?-

184 17 37
                                    

Ellie

Tipkala sam nešto bezveze po mobitelu čekajući tri sata. Louis treba doći do mene i onda se idemo prošetati i vjerojatno u neki fast food. Uvijek bi se nedjeljom otišli prošetati do parka i onda bi dugo bili na malenom igralištu i ljuljali se, a kasnije bi otišli po hamburger.

Louis bi me onda otpratio kući, a ponekad bi ostao prespavati, ali smo se morali rano ustati da se spremim za školu i da odemo kod njega da se spremi i uzme knjige.

"Ellie! Došao je neki dečko, dođi!" začujem mamin glas iz dnevnog boravka.

"Evo!" viknem i ustanem sa kreveta. Obučem čarape i namjestim krevet, pobacam par jastuka da izgleda ljepše i uzmem mobitela sa stola. Izađem iz sobe i potrčim dolje po stepenicama, a usput se potepem za zadnju i skoro padnem.

"Evo me." kažem, a zatim ugledam Nialla. "Niall!" viknem i povučem ga u zagrljaj.

"Hej Ellie, moram ti pričati nešto jako, jako važno." nabrzinu kaže.

Zbunjeno ga pogledam. "Oh dobro, idemo u moju sobu pa ćeš mi pričati."

"O da, nisam se predstavio tvojoj mami, ja sam Niall, drago mi je." pruži joj ruku, ona se nasmije i prihvati.

"Natalie." kaže mu, a on kimne glavom.

"Ajde Niall, zanima me." krenem po stepenicama do svoje sobe, a on ostane dolje dok još uvijek priča.

"Drago mi je što sam te upoznao Natalie, viđat ćeš me još, Ellie i ja smo dobri prijatelji.. Mislim ne idemo u isti razred, ali se družimo tako na hodniku i imamo nekad zajedno nastavu kada je moj profesor bolestan ili nešto tako i onda se družimo.. I da imamo čak i tjelesni zajedno-" povučem ga za ruku prekidajući ga u pričanju. "Evo idem." prevrne očima i krene se penjati za mnom. "Bok Natalie!" vikne joj prije nego što uđe u moju sobu.

Sjednem na stolicu dok on šeta po sobi i razgledava moje stvari.

"Imaš predobru sobu, šta je ovo?" upita pokazujući na neku stvar koju je našao na polici.

"Glazbena kutija, naviješ ju i ona svira." slegnem ramenima.

Sjećam se da sam ju dobila za Božić od Louisa. Vidjela sam ju u izlogu trgovine. Bila je to malena smeđa kutija sa crvenim cvjetićima. Htjela sam ju kupiti, ali nisam ponijela dovoljno novaca. Kada sam kasnije otišla u tu trgovinu rekli su da su je prodali. Bila sam tužna jer mi se stvarno jako svidjela. Kada mi ju je Louis poklonio za Božić rekao je da ju je otišao kupiti dok ja nisam gledala.

"Predobro." kaže promatrajući je, a onda spusti na policu i sjedne na krevet nasuprot mene.

"Očeš mi sada ispričati?" upitam ga. Dohvatim jastuk sa kreveta i zagrlim ga.

"Da.." nasmije se. "Rosie i ja smo išli u kino i dok smo gledali film ona se naslonila na mene i ja sam se nagnio da uzmem kokice, a ona mi je udarila šamar i rekla da se ne ljubi na prvom spoju." prekrijem usta rukom i nasmijem se.

"Onda sam joj objasnio da sam htio uzeti kokice i ona mi se ispričala. Na kraju smo se dogovorili da preksutra idemo na još jedan spoj, ali da ti i Louis idete s nama. Kao spoj za četvero."

"Louis i ja smo samo prijatelji. Rekla sam ti to već deset puta." preokrenem očima. Louis i ja se znamo još od malena, oduvijek smo najbolji prijatelji.

"Pa dobro, vama će onda biti prijateljski izlazak." slegne ramenina.

"Pitat ću ga, trebao bi doći-" zaustavim se kada se vrata naglo otvore i Louis upadne u sobu sa velikim osmjehom, a kada ugleda Nialla, osmijeh mu polako nestane.

"Sada." završim rečenicu i nasmijem se. Louis ostavi vrećice na podu, poljubi me u obraz i sjedne na stolicu nasuprot Nialla. Uranio je, trebao je doći za pola sata. Navikla sam da uvijek dođe ranije, kaže da se brzo spremi i da mu onda bude dosadno.

"Niall, šta ti tu radiš?" Louis zbunjeno upita dok gleda malo u mene pa onda u Nialla.

"Mah, morao sam nešto pričati sa Ellie. Upravo sam na odlasku. Idem posjetit Harolda." kaže dok ustaje sa kreveta.

"Reci da sam ga pozdravila!" viknem kada otvori vrata. Začujem da se nasmije, a onda se okrene prema meni.

"Hoću." namigne mi prije nego što izađe iz sobe.

"Samo mi nemoj reći da ste zajedno." Louis odma kaže kada Niall izađe iz sobe.

"Ne." uzdahnem. "Naravno da ne."

"Onda ti je on novi najbolji prijatelj? Napuštaš me, zar ne?" upita me dok me ozbiljno gleda. "A jebemu znao sam." ustane sa kreveta i krene hodati gore dolje po sobi.

"Louis. Ti si mi najbolji prijatelj. Ne napuštam te. Šta ti je?" zbunjeno upitam dečka koji još uvijek hoda dok rukama prolazi kroz kosu. Stane i okrene se prema meni, pogleda me tužno i dođe bliže meni.

"Otkad si se počela družiti sa Niallom i Harryom imam neki osjećaj da me izostavljaš. Možda si ja to samo umišljam, ne znam." uzdahne dok me gleda u oči.

"Ti si mi najbolji prijatelj i ne može te nitko zamijeniti. Okej?" uhvatim njegove ruke i nasmiješim se. Povuče me u zagrljaj i zagnjuri glavu u moj vrat.

"Šta je u onim vrećicama?" upitam, a Louis uzbuđeno uzme vrećicu. Sjedne na pod i stavi je ispred sebe.

"Kupio sam nam malo hrane." kaže dok vadi dva čipsa, tri čokolade, sedam paketića bombona i dvije kutije sladoleda, stavi to sve na krevet iza sebe i pogleda ma.

"Zašto si to sve kupio?" upitam i pomaknem to u stranu da mogu sjest na krevet.

"Pa ostajem prespavati kod tebe. Rekao sam ti jučer."

"Nisi, ali dobro." slegnem ramenima.

"Ma nema veze, stanemo obadvoje u tvoj krevet." namigne mi, a ja prevrnem očima.

"Aha, ti spavaš na podu." pokažem glavom na pod. Naravno da se šalim, ne bi ga pustila da spava na podu.

"Ne može." napuči usnice dok me gleda.

"O da, može. Uvijek mi ukradeš deku i bude mi hladno." kažem. Pokrijemo se sa jednom dekom i onda on usred noći povuče cijelu deku prema sebi i meni ne ostane ništa.

"Ovaj put neću, obećajem." zagrize donju usnicu dok pokušava zaustaviti osmijeh.

"I bolje ti je." udarim ga lagano šakom u rame i gurnem ga u stranu. Glasno se nasmije dok me grli. Izmaknem se iz njegovog zagrljaj, uzmem jastuk sa kreveta i udarim ga s njim. Šokirano me pogleda, a onda ga ugledam kako baca drugi jastuk na mene. Izbelji mi se i potrči po stepenica, a ja za njim.

The same place every night // |h.s|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora